Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Zico skrev:shitkicker skrev:Idag vänder det!
Alla förutsättningar pekar på förlust, men idag bryts trenden.
Kämpa HV, kämpa!!
Bra där! Men vad tusan åt du till frukost?
NightWalker skrev:frippe-borås skrev:Lathet och otroligt dålig självinsikt samt respektlöshet mot klubben Hv71 har Hult agerat och det tillsammans med Agne Bengtsson som hejar på Rögle också! Man hejar inte på ett annat lag om man är i den positionen han är i! Skillnad på att hoppas det går bra för Anton! Men man hejar fan inte på laget för det!
Nu kanske jag låter petig, men kan du ge en källa på att Agne Bengtsson, som du beskriver det, hejar på Rögle? Menar du att han sitter och njuter och blir glad de matcherna HV71 förlorat mot Rögle denna säsongen?
frippe-borås skrev:NightWalker skrev:frippe-borås skrev:Lathet och otroligt dålig självinsikt samt respektlöshet mot klubben Hv71 har Hult agerat och det tillsammans med Agne Bengtsson som hejar på Rögle också! Man hejar inte på ett annat lag om man är i den positionen han är i! Skillnad på att hoppas det går bra för Anton! Men man hejar fan inte på laget för det!
Nu kanske jag låter petig, men kan du ge en källa på att Agne Bengtsson, som du beskriver det, hejar på Rögle? Menar du att han sitter och njuter och blir glad de matcherna HV71 förlorat mot Rögle denna säsongen?
Det var en intervju med Agne när de skulle möta Hv71 så sa han att han hejar på Rögle numera också då Anton spelar där men när Rögle möter Hv så hejar jag på Hv!
Något sånt sa han! Vet inte vilken intervju det va. Men ska se om jag hittar den under kvällen.
Riktigt skönt med 1-0 efter första men det kunde stått 3/4-0. Det är ju nu man måste hålla uppe detta och inte falla ihop som man gjort tidigare.

Danken skrev:Dåliga svar på frågorna som vanligt.
Diabolics skrev:Wikegård: "Det kan inte bara vara Rahm som är felet"
Yennefer skrev:Det var inte mycket vettigt som kom ut av den intervjun med Davidsson...
Diabolics skrev:"världens bästa PP"
matsqq skrev:Spelade av pp:t lite halvintresserat
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster