mrnorrland skrev:Nutarviguld skrev:Lunch och fortfarande inget Nygammalt ansikte
Var nog Lillis som huvudtränare som menades
Det har jag mycket svårt att tro
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
mrnorrland skrev:Nutarviguld skrev:Lunch och fortfarande inget Nygammalt ansikte
Var nog Lillis som huvudtränare som menades
MrT skrev:Tycker fortfarande att högsta prio borde vara 2 st backar för de 2 första backparen.
Inte lika illa om någon forward kommer eller inte kommer.
Didrik, Emil och Bertov och alla andra medelmåttor kan inte vara högre upp än tredje backpar max med högst 10-12 minuters speltid om man matchen inte redan är avgjord.
Nutarviguld skrev:MrT skrev:Tycker fortfarande att högsta prio borde vara 2 st backar för de 2 första backparen.
Didrik, Emil och Bertov och alla andra medelmåttor kan inte vara högre upp än tredje backpar max med högst 10-12 minuters speltid om man matchen inte redan är avgjord.
Håller med
frippe-borås skrev:Donovan känns som en back som vi behöver.
Kan hoppas att man satsar på mer än denna säsong.
Nutarviguld skrev:Jag kan tycka såhär, Donovan är inte Borgman som man sitter och drömmer om.
Men värvar vi Donovan och en back till, då kan det bli riktigt bra.
Donovan har potential att kunna förbättra vårt passningsspel helt klart.
Dock är jag fortfarande enormt emot att Donovan ska ersätta en utlånad Andrea.
Hade varit fan så mycket bättre att peta Emil J och sätta Donovan där istället.
327 Karlsson skrev:Nutarviguld skrev:Jag kan tycka såhär, Donovan är inte Borgman som man sitter och drömmer om.
Men värvar vi Donovan och en back till, då kan det bli riktigt bra.
Donovan har potential att kunna förbättra vårt passningsspel helt klart.
Dock är jag fortfarande enormt emot att Donovan ska ersätta en utlånad Andrea.
Hade varit fan så mycket bättre att peta Emil J och sätta Donovan där istället.
Jag tolkar flytten (om den nu blir av) som att HV vill att AndrAE ska få mycket speltid och bli en back högt upp i näringskedjan hos Västervik. Något han inte kan bli i HV just nu. Med mer speltid hos ett allsvenskt lag kanske han är redo för ett större ansvar i HV nästa säsong, vilket jag hoppas.
frippe-borås skrev:Mån eller Tis skulle det väl hända något?
Snart har tisdagen också gått och inga spelare presenterade.
Blir tufft att vara redo för spel på torsdag om det skulle dyka upp något imorgon.
Lång resväg om det kommer spelare från andra sidan så då räknar jag inte med lördag heller.
Då är det 2 matcher borta och bara hoppas att Lillis kan väcka laget för minst 4p lär vi behöva på dessa två matcher.
MrT skrev:Tycker fortfarande att högsta prio borde vara 2 st backar för de 2 första backparen.
Nutarviguld skrev:Håller inte med om Didrik men generellt så håller jag med, vi behöver ha Donovan + en till back av MINST samma kvalite.
Sen att man lånar ut Andrea som ändå spelar OK och har potential att utvecklas framför Emil J, Arell, Bertov som Samtliga tre är under Andrea i klass och har väldigt låg chans för utveckling, är mycket dumt enligt mig. Man vill att Andrea ska få massvis med istid så att han lätt kan ta en plats i topp 2 backpar inför nästa säsong men snälla, skada inte det lag vi har nu som desperat behöver backar...sjukt osmart
Det ryktas om att Donovan Lasch är något slags paket nu, och ja det är klar en FW som 4 säsonger i rad har leverat över 40p är ju inte helt fel. Men jag anser precis som många ni andra här att det är bättre med en till bra back än en super forward som Lasch med tanke på hur felbyggt vårt lag är.
Sen lipar jag absolut inte om vi tar in Lasch men jag tror ytterligare en bra back till skulle göra mer för laget
håvesjuttioett skrev:Nutarviguld skrev:Håller inte med om Didrik men generellt så håller jag med, vi behöver ha Donovan + en till back av MINST samma kvalite.
Sen att man lånar ut Andrea som ändå spelar OK och har potential att utvecklas framför Emil J, Arell, Bertov som Samtliga tre är under Andrea i klass och har väldigt låg chans för utveckling, är mycket dumt enligt mig. Man vill att Andrea ska få massvis med istid så att han lätt kan ta en plats i topp 2 backpar inför nästa säsong men snälla, skada inte det lag vi har nu som desperat behöver backar...sjukt osmart
Det ryktas om att Donovan Lasch är något slags paket nu, och ja det är klar en FW som 4 säsonger i rad har leverat över 40p är ju inte helt fel. Men jag anser precis som många ni andra här att det är bättre med en till bra back än en super forward som Lasch med tanke på hur felbyggt vårt lag är.
Sen lipar jag absolut inte om vi tar in Lasch men jag tror ytterligare en bra back till skulle göra mer för laget
Var kommer det ryktet från?
CarlTheMan skrev:håvesjuttioett skrev:Nutarviguld skrev:Håller inte med om Didrik men generellt så håller jag med, vi behöver ha Donovan + en till back av MINST samma kvalite.
Rea på spelare? Köp två betala för en?
CarlTheMan skrev:håvesjuttioett skrev:Nutarviguld skrev:Håller inte med om Didrik men generellt så håller jag med, vi behöver ha Donovan + en till back av MINST samma kvalite.
Rea på spelare? Köp två betala för en?
Nutarviguld skrev:Näe men att Lasch såg det som en fördel med någon han kände och hade spelat med tidigare, verkar som att bla Rögle är och rycker i Lasch också och där talar hela laget engelska iom Abbot
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster