Frölunda borta är det som gäller på onsdagskvällen för HV71.
Efter segern mot IKO så kan HV fortsätta med att vinna gärna
mot Frölunda också.
https://www.hv71.se/gamecenter/qY7-AffJ ... ticles/pre
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

mrnorrland skrev:allt under 2 siffrigt ikväll är en bonus

shitkicker skrev:Hoppas att HV börjar den nödvändiga spelmässiga vändningen idag. För i förra matchen såg jag inte röken av självförtroende, spelglädje, desperation och kampanda.
hv-mannen skrev:shitkicker skrev:Hoppas att HV börjar den nödvändiga spelmässiga vändningen idag. För i förra matchen såg jag inte röken av självförtroende, spelglädje, desperation och kampanda.
Har Rahm fel![]()
frippe-borås skrev:Seriens bästa lag mot seriens sämsta!
Ett lag som spelar med fantasi och en tydlig linje mot ett Vilda Western lag som slänger iväg puckarna för ingen verkar vilja äga pucken.
Här ser jag inte att vi har en chans att vinna.
Men Rahm och även spelare är ju nöjda med stora delar av säsongen spel så förlorar man idag så tycker man på axlarna och är så där lagom svensk och tar med sig en del bra till nästa match.
Sen rullar det på som vanligt att man åker runt och tycker synd om sig själva att poängen uteblir.
Hv71 har blivit laget lagom där man verkar ha slutat ställa krav!
Tänk om Rönnberg hade varit i Hv71 med detta spel från gubbarna. Då hade hans röda face ändrats till en färg som inte finns ännu.
Quila skrev:Mitt tips enkelt, vinst 2-4 efter att Mursak lagt sista i egen tom bur.
Danken skrev:Har bra vibbar inför ikväll kan Hult äntligen vänt på rätt sten?
2-4
Lycka till Lukas Wernblom och Filip Cederqvist och sprid lite jävlaranamma i laget!
shitkicker skrev:Önerud. På allvar. Vad håller han på med? Han har inte ett rätt. Passar i midjehöjd. Tappar pucken i livsfarliga lägen och slår indianare i egen zon. Och så här ser det ut i match efter match. Knappast värdigt en kapten....
matsqq skrev:Cederkvist visar åtminstone mycket vilja. Undrade just vem som visade så mycket energi
mrbeach skrev:Fan va lätt HV blir utvisade![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster