Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Crille skrev:Jag tror på riktigt att detta HV71 är en guldkandidat fram i vår. Får man grejer att stämma under rätt tid så har vi definitivt material för att utmana. Var tvungen att skriva eftersom tongångarna är så jävla trendkänsliga här inne
lejacques skrev:Crille skrev:Jag tror på riktigt att detta HV71 är en guldkandidat fram i vår. Får man grejer att stämma under rätt tid så har vi definitivt material för att utmana. Var tvungen att skriva eftersom tongångarna är så jävla trendkänsliga här inne
Njae. Först ska vi komma fyra. Och det ser rätt svårt ut idagsläget. Men att de kan ta sig förbi ett topplag i kvart och nå semi. Ja, varför inte?
Diabolics skrev:VAD HÄNDER???????
lejacques skrev:Diabolics skrev:VAD HÄNDER???????
Kontringar, en Hugo som räddar oss kvar och så det här med att hockey är en besynnerlig sport.
Crille skrev:lejacques skrev:Crille skrev:Jag tror på riktigt att detta HV71 är en guldkandidat fram i vår. Får man grejer att stämma under rätt tid så har vi definitivt material för att utmana. Var tvungen att skriva eftersom tongångarna är så jävla trendkänsliga här inne
Njae. Först ska vi komma fyra. Och det ser rätt svårt ut idagsläget. Men att de kan ta sig förbi ett topplag i kvart och nå semi. Ja, varför inte?
Topp 8 bör räcka med det spelarmaterial vi förfogar över. Sen innebär topp6 en enklare resa, topp 4 än mer så
Crille skrev:Sandin... zzzz
Crille skrev:Crille skrev:Sandin... zzzz
NHL???
Crille skrev:Crille skrev:Sandin... zzzz
NHL???

mrnorrland skrev:var borta nån minut o så 4-1??? va hände
håll ut nu så vi håller detta
Macce skrev:Crille skrev:Crille skrev:Sandin... zzzz
NHL???
AHL???
Macce skrev:Crille skrev:Crille skrev:Sandin... zzzz
NHL???
AHL???
Crille skrev:Sandin... zzzz
mrnorrland skrev:hv måste stäppa upp i tredje om inte luleå skall komma ikapp. Man har försvarat sig i 40 minuter och nu måste man göra de i 20 min till, orkar man eller tappar man allt?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster