Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Önerud...-Jag är förbannad....det tror jag samtliga HV-fans är....
Ingeville skrev:T O M Kronvall tycker att tre utvisningarna var tveksamma.
När en i Matchen SKE - ÖSK fick pucken i ansiktet så blåste domarna direkt. han slängde sig ner.
När Bertov hade en liknande situation så försökte han spela, domarn bestämmer sa om skadan är allvarlig på 2 sek.
Sen är det väl att man får stå vid sargen för att komma in om pucken inte hamnar där. Wolmer har bestämt sig.
Ingeville skrev:T O M Kronvall tycker att tre utvisningarna var tveksamma.
När en i Matchen SKE - ÖSK fick pucken i ansiktet så blåste domarna direkt. han slängde sig ner.
När Bertov hade en liknande situation så försökte han spela, domarn bestämmer sa om skadan är allvarlig på 2 sek.
Sen är det väl att man får stå vid sargen för att komma in om pucken inte hamnar där. Wolmer har bestämt sig.
lejacques skrev:Mrnorrland. För det första. SHL-kvalet spelas mellan lag 13 och 14. Förloraren åker ut.
För det andra. Nej, HV kommer inte hamna i kval.
mrnorrland skrev:Ingeville skrev:T O M Kronvall tycker att tre utvisningarna var tveksamma.
Bra lag får domarna med sig, dåliga lag får simmare mot sig med sämre skridskoåkning etc etc.
Pg79an skrev:mrnorrland skrev:Ingeville skrev:T O M Kronvall tycker att tre utvisningarna var tveksamma.
Bra lag får domarna med sig, dåliga lag får simmare mot sig med sämre skridskoåkning etc etc.
Simmare?
Guld skrev:Robert.76 skrev:Önerud...-Jag är förbannad....det tror jag samtliga HV-fans är....
Hade ju varit fint att visa lite känslor också. Han såg mest loj och uttråkad ut.
Svär lite! Skrik!! Agera!!
Slå sönder en klubba!!! Gärna på domaren.
Legogubbe skrev:46! Insläppta på 13 matcher, då är denna inte ens färdigspelad. Överlägset sämst i hela ligan. Nästan dubbelt så många än serieledarna Frölunda. Försvarspelet är ju en katastrof i år igen. Varför läggs det ingen krut på detta? Vad hjälper det om man har en superback som Kindvall när resten suger hästballe.
shitkicker skrev:Andrae har otroligt stora problem med att värdera lägena och ta ansvar med och för pucken.
Robert.76 skrev:Vi har en enda kedja som skapar...det är för dåligt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst