Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Nu är det dax för Lias kedja att kliva fram...
Robert.76 skrev:Ja du Rahm....fortfarande nöjd?
PapaEmeritus skrev:Kul att försöka orka spela offensivt när man spelat BP halva matchen. Jag är nöjd med en pinne ikväll.
PapaEmeritus skrev:Fy fan. Vi åker ur i år. Sparka Rahm. Bänka Lias. Spräng Garden. Avgå alla. Osv.
mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Kul att försöka orka spela offensivt när man spelat BP halva matchen. Jag är nöjd med en pinne ikväll.
Glöm det man vinner inte i utvisningsbåset
PapaEmeritus skrev:Fy fan. Vi åker ur i år. Sparka Rahm. Bänka Lias. Spräng Garden. Avgå alla. Osv.
mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Fy fan. Vi åker ur i år. Sparka Rahm. Bänka Lias. Spräng Garden. Avgå alla. Osv.
Den som ska sparkas är först Hult Sedan skaffa en icke inavlad tränare utan leta upp en RIKTIG tränare
mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Fy fan. Vi åker ur i år. Sparka Rahm. Bänka Lias. Spräng Garden. Avgå alla. Osv.
Den som ska sparkas är först Hult Sedan skaffa en icke inavlad tränare utan leta upp en RIKTIG tränare

gnrl99 skrev:mrbeach skrev:PapaEmeritus skrev:Fy fan. Vi åker ur i år. Sparka Rahm. Bänka Lias. Spräng Garden. Avgå alla. Osv.
Ja, att Hult fick nytt 3-årskontrakt kan ju nästan ses som en provokation? Helt magiskt egentligen så korkat.
Hult i sin tur är inte sen med o sätta bästa polaren som headcoach!
mrbeach skrev:Ska VÄLDIGT kul att höra Rahm efter matchen eller?
eisbjern skrev:Sett över hela matchen skulle jag säga att Hv är bättre. Förvaltar man det? Nej, man hittar ett sätt att förlora, utan att ens få ser att se svårt ut
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster