Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
scopulus skrev:Finns statistik för mål/assist/poäng från försäsongen? Vem leder poängligan?
Crille skrev:Nu får de lugna sig lite med gubbrocken i spelavbrotten...man utvecklar ju hängpung
BlackIce skrev:scopulus skrev:Finns statistik för mål/assist/poäng från försäsongen? Vem leder poängligan?
Jag håller reda på det själv. Det är var matchspeakern säger efter mål under matcherna. Om sekretariatet ändrar i efterhand har jag inte koll på det. Men något åt detta håll är det:
Forwards:
L. Andersson 3+1=4
Holmström 1+3=4
Önerud 3+0=3
Sandin 1+2=3
Bergström 0+3=3
Wedin 0+3=3
Kokkonen 2+0=2
Törngren 1+1=2
F. Sandberg 0+2=2
Chr. Sandberg 0+2=2
Wennlund 1+0=1
Förberg 0+1=1
Nybeck 0+1=1
Utan poäng
Forsberg, Wikström, Olausson
Backar:
Kinnvall 1+1=2
Andrae 0+2=2
Arell 0+1=1
Johansson 0+1=1
Utan poäng:
Bertov, Strömberg, Williamsson, Martinsson och Kalle Holm
lejacques skrev:- Andrae noteras för tre passningspoäng.
lejacques skrev:Av det jag såg, hörde igår och läser i efterhand noterades Andrae för tre assist. En lade man till i efterhand.
Zico skrev:BlackIce har rätt! Emil Johansson slog passningen till Max Wennlund vid andra målet. Emil Andrae var inte ens på isen. Backpar var Johansson och en rightback. Rätt ska vara rätt.
lejacques skrev:Okej, okej. Då var det säkert så. Likväl. Andrae var riktigt bra igår, och det oavsett två eller tre poäng från hans klubba
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster