Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Mikko_ skrev:Om man har ett rykte som man inte har en dokumenterad källa på, var kan jag skriva det? Tex om min sambos pappa sitter i HVs ledning. Går det som seriöst rykte eller ska jag skap en tråd för typ Oseriösa rykten? Kling o klang blir knappast glada om man råkar skriva fel, vill inte råka ut för det igen
PapaEmeritus skrev:Kinnvall klar för Calgary men stannar i HV nästa säsong enligt Flames officiella Twitterkonto. Hurra!
lejacques skrev:Kinnvall kvar är enormt viktigt. Mer betydelsefull än Sandin.
Eftersom Ågren är avskriven, Sandin drar och det fattas en förstacenter har nu Hult alltså alla möjligheter att ta in en helt ny förstakedja!
Klabbe skrev:Jäkligt skönt om Kinnvall blir kvar. Dock vågar jag inte andas ut. Säg att han gör en riktigt bra camp och Flames får en jobbig skada på en back. Var det inte så det blev med DG ungefär i somras? Eftersom Flames äger Kinnvall är väl inte utlåningen huggen i sten?
Diabolics skrev:https://twitter.com/ep_transfers/status/1256983905321865216?s=21
Jaha. Wedin? Vad säger man?
Diabolics skrev:https://twitter.com/ep_transfers/status/1256983905321865216?s=21
frippe-borås skrev:NHL klubbarna kan ju norpa honom men vid 27års ålder utan att imponera.
Anton Wedin har väl egentligen en bra säsong bakom sig så vet inte om detta är en toppvärvning eller inte?
Vet för lite om honom så därav min undran. När man såg rubriken så kändes det tungt men när man kollar stats så blev jag fundersam![]()
Ni som vet mer om honom får gärna delge vad det är för typ av spelare!
Calle2 skrev:Jag tror jag väntar och ser om det här med Wedin stämmer. Jag tycker det är lite svårt att få ihop. Mycket tyder på att man erbjöd Ågren ett ok men inte väldigt dyrt kontrakt. Det verkade ju rimligt med tanke på att man då sparar utrymme för en relativt kostsam center. Men det till trots gav man upp Ljungh. Jag utgår från att Wedin kostar väsentligt mer än Ågren vilket skulle krympa centerbudgeten ytterligare?
Calle2 skrev:Jag tror jag väntar och ser om det här med Wedin stämmer. Jag tycker det är lite svårt att få ihop. Mycket tyder på att man erbjöd Ågren ett ok men inte väldigt dyrt kontrakt. Det verkade ju rimligt med tanke på att man då sparar utrymme för en relativt kostsam center. Men det till trots gav man upp Ljungh. Jag utgår från att Wedin kostar väsentligt mer än Ågren vilket skulle krympa centerbudgeten ytterligare?
frippe-borås skrev:NHL klubbarna kan ju norpa honom men vid 27års ålder utan att imponera därborta är nog risken liten.
Anton Wedin har väl egentligen en bra säsong bakom sig så vet inte om detta är en toppvärvning eller inte?
Vet för lite om honom så därav min undran. När man såg rubriken så kändes det tungt men när man kollar stats så blev jag fundersam![]()
Ni som vet mer om honom får gärna delge vad det är för typ av spelare!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster