Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:frippe-borås skrev:Hade tyckt det vore intressant om Hv plockade in Leskinen!
Har genom åren producerat och tror han skulle passa bättre in i spelstilen Hv spelar.
Men det är väl ingen mening att hålla tummarna!
Frågan är om Ville ens vill vara kvar i SHL efter foten från FBK!?
En person som fluktuerar så pass mycket från ett lag till ett annat skulle jag bli fundersam över. Jag skulle tacka nej.
frippe-borås skrev:Man måste våga för att vinna!
dekman skrev:frippe-borås skrev:Man måste våga för att vinna!
Vänta...va? Typ alla värvningar i år har ju kritiserats just för det, att det är "vågade" värvningar som man inte VET om de ska producera, men som har potential. Nu vill du ta in en till sån? Hur ska du ha det?
frippe-borås skrev:dekman skrev:frippe-borås skrev:Man måste våga för att vinna!
Vänta...va? Typ alla värvningar i år har ju kritiserats just för det, att det är "vågade" värvningar som man inte VET om de ska producera, men som har potential. Nu vill du ta in en till sån? Hur ska du ha det?
Ööö! Lite lätt skillnad på Leskinen som har bra stats jämfört med Holmström och Ikonen!
Att han inte passade in i FBK som har sjukt bra forwards. Ser absolut ingen som är i närheten av Leskinens stats i HV71 därav så tycker jag att man bör värva honom.
Hoppas du själv håller med mig om Ikonen och Holmström som vågade värvningar för jag kan inte se något annat än just vågade!
Säger inte att de helt är misslyckade men hade hoppats på lite mer från dem båda! Holmström har visserligen kommit igång med poäng men Ikonen har det trögare!
frippe-borås skrev:Förstår hur ni tänker!
Vi inväntar sista dagen som vanligt och jublar högt över likt Styrman eller Strömwall!
Har ju liksom blivit Hv71 melodi!
Fast det spelar ju ingen roll om man gapar hit eller dit! För det är ju ändå inte vi som bestämmer.
Men hade varit bussigt att man får tycka till utan att bli kapad av cirkelsågen!

Mike skrev:Tycker absolut vi ska göra ett försök på Leskinen.
Han är fortfarande en klasspelare, även om han inte ”lyckades” i fbk.
Lyssnade på expert Rönnqvist i Cmore studion, sett till speltid hade han bäst poängsnitt i fbk.
Han fick tydligen 12 min per match cirka, för lite.
Hos oss skulle han få mer tid, och ingå i 1a PP.
Ta hit Leskinen flr fan, skicka Ikonen till Brynäs
Mike skrev:Tycker absolut vi ska göra ett försök på Leskinen.
Han är fortfarande en klasspelare, även om han inte ”lyckades” i fbk.
Lyssnade på expert Rönnqvist i Cmore studion, sett till speltid hade han bäst poängsnitt i fbk.
Han fick tydligen 12 min per match cirka, för lite.
Hos oss skulle han få mer tid, och ingå i 1a PP.
Ta hit Leskinen flr fan, skicka Ikonen till Brynäs
frippe-borås skrev:Wolski på väg bort från sin KHL klubb.
https://www.eliteprospects.com/player/8 ... tek-wolski
Hade ju inte varit fel att signa honom då hade vi haft ett farligt vapen framåt.
Har inte rosat marknaden i KHL i år. Samtidigt så lär klubbar i Schweiz vara där och vifta med sedelbuntar.
Men sjukt om Hult hade rott i hamn honom. Där har vi klasspelare som vi ropat efter!
Drömma kan vi men inte ofta våra drömmar går i uppfyllelse!
mrnorrland skrev:https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/MRvOm5/ahl-succen-kan-bli-juniorkronornas-lycka
Vågar man hoppas han kommer hem?
frippe-borås skrev:https://www.eliteprospects.com/player/24903/justin-fontaine
Justin Fontaine sägs erbjudas till SHL klubbar!
Där hade vi haft något intressant tror jag och användbar i vårt obefintliga PP!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst