Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
frippe-borås skrev:spaawn skrev:Varför inte chansa med Olle Liss om inget bättre dyker upp?
https://www.eliteprospects.com/player/20392/olle-liss
Ändå en spelare som gjorde 4 mål i landslaget så sent som förra året. Dessutom bara 26 år och högerskytt.
Har väl kontrakt med Rögle! Är väl inte bara att ta en spelare hux flux som man som man vill! Då hade det ju varit enkelt att vara sportchef!
mrnorrland skrev:Husmusen skrev:jaha om man byter Wännström med Brynäs, frågan är vilken back vi vill och kan få emot honom ?
Rykte enligt Mrmadhawk
Nån back från Brynäs?
DocSeverinsen skrev:mrnorrland skrev:Husmusen skrev:jaha om man byter Wännström med Brynäs, frågan är vilken back vi vill och kan få emot honom ?
Rykte enligt Mrmadhawk
Nån back från Brynäs?
Tror inte de släpper något, har ju inte någon jättebred backsida.
Jag börjar tyvärr få känslan att detta med förstärkningar är på väg att rinna ut I sanden. Hoppas jag har fel
mrnorrland skrev:Husmusen skrev:jaha om man byter Wännström med Brynäs, frågan är vilken back vi vill och kan få emot honom ?
Rykte enligt Mrmadhawk
Nån back från Brynäs?
hv71 är best skrev:mrnorrland skrev:Husmusen skrev:jaha om man byter Wännström med Brynäs, frågan är vilken back vi vill och kan få emot honom ?
Rykte enligt Mrmadhawk
Nån back från Brynäs?
Har en känsla av att Nicklas Lundgren är backen. Vilket kap isf....
Annars är det bara Gunderson eller Andersén jag skulle vilja se från deras backsida men känns föga troligt.
frippe-borås skrev:Hv måste ju ha haft någon på G men som måste ha skitit sig i sista sista stund!
Annars hade Sir Ward aldrig gått ut med det.
Jag är grymt nyfiken på vem detta var!?
Är det så Sir Ward att vi aldrig kommer få veta eller kommer du säga vem det handlade om?
Tror vi är många som är nyfikna!
Pg79an skrev:frippe-borås skrev:Hv måste ju ha haft någon på G men som måste ha skitit sig i sista sista stund!
Annars hade Sir Ward aldrig gått ut med det.
Jag är grymt nyfiken på vem detta var!?
Är det så Sir Ward att vi aldrig kommer få veta eller kommer du säga vem det handlade om?
Tror vi är många som är nyfikna!
Har försökt hela kvällen att få Sir Ward att kommentera men han har ignorerat mig tyvärr
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster