Diabolics skrev:frippe-borås skrev:Litar på Sir Ward egentligen!
Men ju längre tiden går så blir man tveksam.
Sir Ward, vet du varför det dröjer med presentationen av den nya backen?
Kan det vara så att den andra klubben måste gå ut med det först?
Han har bra källor generellt, men även en blind höna kan tappa ett ägg ibland. Det kan ju vara så att det var väldigt nära men det sket sig. Någon kopplade samman en landslagstjeckback med något bonke-gäng... kan ju vara så att HV blir snuvade på konfekten ibland, även om det är "klart". Eller så sket sig läkarundersökning eller annat... mycket kan hända.
Sir Ward hade fel förra eller om det var förrförra året angående klara spelare. Sånt händer förutsättningar kan ändras tvärt. Som du nämner ibland är man muntligt överens och sedan skiter det sig iaf. Då kan man såklart skriva muntligt överens tex. Ibland är det klart men läkarundersökningen skiter sig som för några år sedan hade vi väl Tim Stapelton klar men läkarundersökningen gick ej igenom om jag inte minns helt fel?
Ibland är det "klart" kontakt ska kritas på och någon annan klubb erbjuder en bättre deal i sista stund och affären skiter sig.
Som jag nämnt tidigare så spelar en väldigt god vän till mig i allsvenskan i fotboll och jag är väl insatt i spelet bakom galleriet hur det kan fungera och vilket fulspel många agenter kör.