Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Groucho skrev:200 mål i SHL+SM-slutspel! Urstarkt! Stort grattis, Thörna!
Arogoo skrev:Jag hoppas jag har fel men jag tror Thörnberg är slut.
Alla småskavanker han har dragit på sig har tagit ut sin rätt. Hade för mig han gick in i säsongen med skavanker och tror ej de har gått ut
Regnet skrev:Arogoo skrev:Jag hoppas jag har fel men jag tror Thörnberg är slut.
Alla småskavanker han har dragit på sig har tagit ut sin rätt. Hade för mig han gick in i säsongen med skavanker och tror ej de har gått ut
Vi får se. Folk sa exakt samma sak förra året och vi vet ju hur det slutade.
frippe-borås skrev:Vet inte vad det är med Thörnberg. Lider han av någon skada tro för så här blek blir man ju inte av en pungskada.
Han syns inte överhuvudtaget framåt och i PP är han ju bortplockad samt "nerskickad" i 4:e kedjan med Sundh och Wärn. Tung kedja iofs!
Däremot spelar han i BP och gör det bra.
Satt och funderade lite smått för mig själv. Tänk att skola om Thörna till back. Går det tro?

tommy1985a skrev:Ehh, dom äldre rävarna vaknar när det är dags att vakna, det såg vi inte minst mot slutet för drygt ett år sedan!
Henke67 skrev:Vad tror vi om Kapten i år? Jag tror på långt bättre resultat än förra året. Det råkar inte vara någon som hört något om hur det verkar. Har han fått en bra försäsong så här långt? Fri från operationer?
Finns det kanske tom någon som tjuvkikat på några testresultat?
PapaEmeritus skrev:Henke67 skrev:Vad tror vi om Kapten i år? Jag tror på långt bättre resultat än förra året. Det råkar inte vara någon som hört något om hur det verkar. Har han fått en bra försäsong så här långt? Fri från operationer?
Han har nyss fyllt 35 och haft en nedåtgående spiral flera säsonger i rad. Tror inte det lär hända mer offensivt kommande säsong.
Diabolics skrev:PapaEmeritus skrev:Henke67 skrev:Vad tror vi om Kapten i år? Jag tror på långt bättre resultat än förra året. Det råkar inte vara någon som hört något om hur det verkar. Har han fått en bra försäsong så här långt? Fri från operationer?
Han har nyss fyllt 35 och haft en nedåtgående spiral flera säsonger i rad. Tror inte det lär hända mer offensivt kommande säsong.
Tror inte det heller, han har andra kvaliteer i sin kaptensroll som är ytterst värdefulla. Jag tror dessutom han är glad att se andra lyckas under hans överseende.

Nick skrev:Smärtar djupt. Men nu är de väl dags för alla att inse att karriären nog börjar gå mot sitt slut.
Tack för allt Thörnberg.
Men nu man borde kanske fundera på att plocka in en forward som kan ta thörnbergs plats.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst