Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Andersson711 skrev:Tror Jonas skulle må bra av en längre utlåning till allsvenskan. Såg matchen när Troja mötte Tingsryd å Jonas hade en riktigt riktigt dålig dag.. Bättre HV använder Kokman som backup å spelar allt som går med Wesslau!
SeleneElijah skrev:mrcadaza skrev:Det är ju tyvärr hans minus i CVet. Han lägger av vid offensiv blå och stannar av vid röd.shitkicker skrev:HV får fan i mig rycka upp sig nu! Fortsätter det så här så blir det 0p idag!
Och om någon ser Rakhshani backchecka nån gång så kan ni väl säga till? Jag har väntat hela säsongen på det, men inte sett det vid ett enda tillfälle....
Vad vet ni om det? Kanske har blivit tillsagd att hänga där. Annars tror jag nog att Uffe hade sagt åt honom , samt Davidsson, och då skulle Rakhshani inte varit så. Skärp er nu, inga påståenden utan källa.
Rakhshani är kung, han saknar bara Fasth just nu
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Lärde han sig den manövern i HV??Pawhlen skrev:Önerud drar på sig en onödig puck-out, tack för kaffet
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
trancedanne skrev:Ta ut PC och in med Davidsson i PP, den kedjan har presterat noll de senaste matcherna.
mrcadaza skrev:Lärde han sig den manövern i HV??Pawhlen skrev:Önerud drar på sig en onödig puck-out, tack för kaffet
bogani skrev:En liten parentes. Hur många frilägen har HV fått denna säsong? Då menar jag helt rena frilägen. Känns som att det är nästintill obefintliga
frederic skrev:Luoma är ju bara för skön.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster