Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Inzaneclown skrev:Grabben har inte ens etablerat sig i SHL och funderar redan på att ta klivet över pölen? Lycka till med det...
Klabbe skrev:I en intervju på Nashvilles hemsida säger Victor att det inte är 100 procent klart var han spelar nästa säsong. Suck.
Junior skrev:Klabbe skrev:I en intervju på Nashvilles hemsida säger Victor att det inte är 100 procent klart var han spelar nästa säsong. Suck.
Är jag blind? Jag läste den också men såg inget om det, såg du den engelska eller svenska artikeln?
Klabbe skrev:Han säger det i videointervjun.
Junior skrev:Klabbe skrev:Han säger det i videointervjun.
Aha den har jag missat. När är deadline för om han stannar där eller ej. Riskerar ju att HV måste "panikvärva" något. Är ju inget överskott på centrar så att säga.
Junior skrev:Tänkte om det finns någon deal om hur och när NHL senast kan kalla över spelare eller om det är något datum de måste bestämma för om spelaren ska vara kvar eller inte. Men det kanske det inte gör.
Klabbe skrev:Junior skrev:Tänkte om det finns någon deal om hur och när NHL senast kan kalla över spelare eller om det är något datum de måste bestämma för om spelaren ska vara kvar eller inte. Men det kanske det inte gör.
Tror inte det. De enda deadlines jag känner till är de som reglerar när NHL-lagen får skriva kontrakt med spelare från Europa. Senast 15e juni för kontraktsbundna spelare. 15 juli om spelaren är kontraktsbunden men draftades samma år. Sen är det väl något 15e augusti också. Men som sagt, Ejdsell har redan ett skrivet kontrakt med Nashville och ska i så fall lånas ut till HV. Det är väl möjligt att det finns ett avtal mellan HV och Nashville, men jag tror inte att avtalet mellan IIHF och NHL reglerar situationer som denna.
Junior skrev:Aa juste det hade jag glömt. Antar att man kan reglera det i låneavtal dock? Typ så att de inte kan kalla över honom hur som helst.
lejacques skrev:Nashville trejdar bort Ejdsell till Chicago.
Ökar det eller minskar det hans chanser i NHL?
Har fortfarande svårt att se honom ta en tröja.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst