Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
dekman skrev:Skillnaden mellan hvtv och de andra är som att jämföra HBO med frälsis-tv på jkpg lokal-tv
dekman skrev:Skillnaden mellan hvtv och de andra är som att jämföra HBO med frälsis-tv på jkpg lokal-tv
Pawhlen skrev:Vi har nog den bästa klubb tv:n i Elitserien eller?
Diabolics skrev:Är det något jag missat eller har vi en ny tävling i HVTV, skills competition?
Det kom lite abrupt.... och jag hade gärna fått lite mer info om hur tävlingen gick till.... någon som har en länk eller vet?
Diabolics skrev:Är det något jag missat eller har vi en ny tävling i HVTV, skills competition?
Det kom lite abrupt.... och jag hade gärna fått lite mer info om hur tävlingen gick till.... någon som har en länk eller vet?
Diabolics skrev:så mycket har jag förstått, men i klippet får man inte så mkt info om vad siffrorna betyder, förutom hastighetstävlingen som är ganska uppenbar.... hur räknas de andra siffrorna?
Diabolics skrev:Hmm, jag har haft problem med att några av hvtv's klipp slutat i förtid den senaste tiden..... är det någon annan som har samma problem?
Diabolics skrev:Hmm, jag har haft problem med att några av hvtv's klipp slutat i förtid den senaste tiden..... är det någon annan som har samma problem?
Kul att du gillar det! Det var ett problem hos ligan igår, men sedan 17-tiden igår funkar klippen som de ska.
HV#86 skrev:Diabolics skrev:Är det något jag missat eller har vi en ny tävling i HVTV, skills competition?
"Matchens Profil" kommer vara en form av individuell tävling mellan HV spelarna först ut #6 O Fantenberg =)
FirstSwitch skrev:HV#86 skrev:Diabolics skrev:Är det något jag missat eller har vi en ny tävling i HVTV, skills competition?
"Matchens Profil" kommer vara en form av individuell tävling mellan HV spelarna först ut #6 O Fantenberg =)
Var tog Matchens Profil - reportagen vägen ? elr var Fantenberg så bra att ingen vågar utmana!?
FirstSwitch skrev:Var tog Matchens Profil - reportagen vägen ? elr var Fantenberg så bra att ingen vågar utmana!?
sir Ward skrev:Hade varit kul om dom körde igång med HV cribs igen.
Som dom bla gjorde hos Torp och sko-Voutilainen för då hade mitt
val landat på Luoma, Davidsson och Ledin.
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst