Sen ska Ersberg ha första spaden! Även om Wesslau är dubbelt så stor
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
öhh skrev:
ALLA har rätt till sin åsikt i detta forum! Om det inte gillas, så, ge fan i att kommentera... Det är min åsikt...
Forza de blåe!
chinobar skrev:Guld skrev:SD2014
Suck, där försvann den glädjen..

tommy1985a skrev:Tedenby och Christensen hittar varandra riktigt bra. En härlig kombo vore ju om Fiala kom tillbaka och klev in i den linan
öhh skrev:Ang kungkeno etc. För fan grabbar! Vi måste ha lite takhöjd för både glädje OCH besvikelse. Detta är ju inget professionellt forum för fackmän som diskuterar cancerdiagnostik utan ett forum för vårt hockeylag som jag är övertygad om att ALLA älskar i vått och torrt! Att bara ge uttryck för glädje och bli kväst i samband med besvikelse är ingen nyttig rellation till sin älskade!
Likaväl som man kan skriva JaAAaAaaAaaaa!!! När man gillar något, så anser jag att man måste kunna yttra sina känslor när man känner den totala motsatsen, utan att bli nätmobbad för sin åsikt!
Att slitas mellan hopp och förtvivlan tillhör spelet. Om man inte gillar förtvivlan i detta forum bör man inte heller ge utrymme för hopp!
ALLA har rätt till sin åsikt i detta forum! Om det inte gillas, så, ge fan i att kommentera... Det är min åsikt...
Forza de blåe!
Diabolics skrev:chinobar skrev:Guld skrev:SD2014
precis därför som sådana inlägg som guld gör inte hör hemma på detta forum. Jag vill inte veta.......
hammare7 skrev:Vad gjorde Jämtin som Melin gnälller om?
hokky skrev:Det råder inget tvivel
Klart han var tvungen att gå på den pucken när våra backar går upp i rökDiabolics skrev:hokky skrev:Det råder inget tvivel
Jag tycker det råder tvivel.
Vi har inte nog med datapunkter för att göra en vetig analys.
Ersbergs klubbhantering vid 1-4 va sådär....
Diabolics skrev:hahahhaha, tedengud i intervjun![]()
![]()
![]()
liknar mer una-bombaren i sätt å stil
Diabolics skrev:hokky skrev:Det råder inget tvivel
Jag tycker det råder tvivel.
Vi har inte nog med datapunkter för att göra en vetig analys.
Ersbergs klubbhantering vid 1-4 va sådär....
Jag tycker bland annat (Andreas) Jämtin kastar och filmar till sig en utvisning. Tråkigt att vi tappar initiativet på sådana skitutvisningar, men det är som det är. Domaren har dömt.
chinobar skrev:Guld skrev:SD2014
slew skrev:Till sist, lite för tidigt för statistik, MEN att två av lagets minsta spelare, Tedenby och Sandberg, skuggar Mattias Karlsson i interna tacklingsligan säger något om inställningen i laget. Såg även att Eidstedt som jag sagt inte övertygat mig, har +2 och har inte varit med om baklängesmål i spel 5-5. Fortsätt så!
Guld
SD2014
chinobar
Diabolics
precis därför som sådana inlägg som guld gör inte hör hemma på detta forum. Jag vill inte veta.......
Guld
Ajdå. Då ber jag såklart om ursäkt. Ikväll ska alla vara glada.
Kom igen HV!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 10 gäster