HVfantastenAB skrev:För helvete vilken jävla bajs seg match ! Och jag skiter i ER ALLA som hatar mig nu, men för fan, värva en rejäl 2:a målvakt som kan göra en normal sidledsförflyttning. Lamaste jag sett ! Luleå kommer 2 mot 1 och han hinner fan stanna pucken nästan och ändå hinner inte Gunnarsson dit. Nej det håller inte. Det blir förlust ikväll. SOM VANLIGT när dom ställer sopan Gunnarsson. Skicka ner han nånannanstans. Han håller verkligen inte ES klass eller som en andra målis i ett lag som HV71. PINSAMT !!!!!!!
Sen spelar ju hela laget som dom vore bakfulla efter 2 veckors krökande på Rhodos .. Men men , kanske bara är jag ?
Är du den mest okunniga och mest efterblivna personen som finns?! Här gör Gunnarsson en kanonmatch och du kritiserar hans spel fast du inte har en jävla aning om målvaktapel alls.
Tror folk på riktigt de spelar dåligt bara för Jonas står. Hade defensiven varit dålig hade det absolut kunnat bero på det men nu är alla ointresserade och anfallsspelet fungerar inte.