Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
frederic skrev:"Med bara arton sekunder kvar fick HV chansen att plocka ut Wesslau ur kassen, men det slutade med att Mikko Luoma drog på sig en utvisning."
Haha, tack du, maestro Luoma.
hausmanis skrev:Jag tycker faktiskt det är jävligt lustigt det här, Hv va helt jävla sinnesjukt bra, sen fick vi en sjukt fin förstärkning (trodde jag?) i Jämtin, och efter det har Hv helt plötsligt tappat all kämpar glädje och helt plötsligt kan inte spelare som Rakshani göra mål ?
sqz skrev:Jompii skrev:Vinnaren utav årets skägg 2012?
Haha jag printade honom också och har han nu som bakgrundsbild. Klart bäst i matchen idag
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Jompii skrev:Vinnaren utav årets skägg 2012?
Jompii skrev:frederic: Jag antar att du inte såg matchen? För om du skulle ha gjort det så skulle du inte ha skrivit det som du precis skrev...
dekman skrev:Såg inte matchen så jag tänker inte analysera den. Vet heller inte hur mkt vilja lagen visade, är ju trots allt inte en sm-final om man säger så. Även om man vill vinna alla matcher så tror jag inte man tar i för kung och fosterland i såna matcher, vill t.ex inte riskera en skada.
Men som många säger, kanske lika bra att man åkte ur nu. Nu har man nästan två veckors uppehåll vilket verkar vara behövligt. Uppehåll när man har flyt, som sist, är åt helvete men nu är det behövligt. Självklart kommer man tillbaka. Allt jävla kris- och katastrofstraff är bara löjligt. Svacka ja. Kris - nej knappast.
Och Frederic, rätt löjligt gå in här och håna Luoma eftersom du uppenbarligen heller inte sett matchen. Var det två sek kvar när man blir utvisad sa ni? Vad är det ungdomarna säger om sånt... Ägd.
frederic skrev:Och, tredje inlägget i följd, f ö så kommer ALLTID denna svacka för HV. De senaste två åren har den kommit med 5-10 omgångar kvar av grundserien. Jag tar hellre den nu, än i mars.![]()
![]()
Jompii skrev:Vinnaren utav årets skägg 2012?
frederic skrev:Och, tredje inlägget i följd, f ö så kommer ALLTID denna svacka för HV. De senaste två åren har den kommit med 5-10 omgångar kvar av grundserien. Jag tar hellre den nu, än i mars.![]()
![]()
Herkie82 skrev:När HV går som bäst i slutspelet så har de väll varit lite halvkassa runt jul om jag minns rätt? Det är inte nu formtoppen ska vara så det löser sig nog
sqz skrev:Jompii skrev:Vinnaren utav årets skägg 2012?
Haha jag printade honom också och har han nu som bakgrundsbild. Klart bäst i matchen idag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster