Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Det här känns smått otroligt. Men inte på ett bra sätt.
Känns som att vad än Hult gör eller inte gör, både sånt han kan påverka och sånt han inte kan påverka, så nedgraderas HV successivt.
Sandberg-värvningen är bisarr.
lejacques skrev:Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Känns som att vad än Hult gör eller inte gör, både sånt han kan påverka och sånt han inte kan påverka, så nedgraderas HV successivt.
lejacques skrev:En liten tanke. Det här är väl ett typexempel på hur jag menar att Hult bygger laget fel.
Han har en hel silly på sig att värva en förstacenter. Istället värvar han bredd och hoppas DG kan utvecklas. Nu försvinner kanske DG och då ersätter han återigen med bredd. Om än sämre. Sandberg har inte spelat i SHL på x antal år av en anledning
lejacques skrev:En liten tanke. Det här är väl ett typexempel på hur jag menar att Hult bygger laget fel.
Han har en hel silly på sig att värva en förstacenter. Istället värvar han bredd och hoppas DG kan utvecklas. Nu försvinner kanske DG och då ersätter han återigen med bredd. Om än sämre. Sandberg har inte spelat i SHL på x antal år av en anledning
15:48 skrev:Johan Johnsson jublar nog...
Men tror det kan bli en riktigt boost för laget och inte minst för Filip att Christian kommer in. Nu när chocken börjar lägga sig känns det ändå hoppfullt ändå..
Zico skrev:lejacques skrev:Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Vad förvånad man blir! Du har ju propagerat för att HV borde satsa mer på spelare som passerat 30 år. Nu fick du en, men det är ändå inte bra.
Sett till David Gustavsson-situationen tycker jag det är en ypperlig lösning.
lejacques skrev:Zico skrev:lejacques skrev:Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Men det är klart. Du låter ditt hat mot somliga styra så pass att du inte kan/vill ta in det man skriver. Oavsett hur sakligt man än försöker.
Innan du far med nya osanningar, tänk en eller två gånger extra. Blir mycket trevligare då.
Det är min fulla rätt att inte bli eld och lågor över en värvning som Christian Sandberg.
Vad gäller Johnson vs Sandberg fattar jag inte riktigt. Jag väljer Johnsson alla dagar i veckan.
lejacques skrev:Zico skrev:lejacques skrev:Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga.
Vad förvånad man blir! Du har ju propagerat för att HV borde satsa mer på spelare som passerat 30 år. Nu fick du en, men det är ändå inte bra.
Sett till David Gustavsson-situationen tycker jag det är en ypperlig lösning.
Zico. Nu ljuger du.
Jag vet inte hur du tolkar mina åsikter. Men +30-breddvärvningar från allsvenskan har jag mig veterligen aldrig sagt att jag önskat.
Men det är klart. Du låter ditt hat mot somliga styra så pass att du inte kan/vill ta in det man skriver. Oavsett hur sakligt man än försöker.
Innan du far med nya osanningar, tänk en eller två gånger extra. Blir mycket trevligare då.
Det är min fulla rätt att inte bli eld och lågor över en värvning som Christian Sandberg.
Vad gäller Johnson vs Sandberg fattar jag inte riktigt. Jag väljer Johnsson alla dagar i veckan.
Börjemedbenet skrev:Det skulle inte förvåna mig det minsta om broder Sandberg får 1 + 1 år av SC.
Börjemedbenet skrev:Börjemedbenet skrev:Det skulle inte förvåna mig det minsta om broder Sandberg får 1 + 1 år av SC.
Hoppas att ni minns mitt lilla inlägg den 28 Juli...
Jag fick dåligt med respons på denna, men sen var jag ju inte 100% säker heller.
/BMB
Börjemedbenet skrev:Börjemedbenet skrev:Det skulle inte förvåna mig det minsta om broder Sandberg får 1 + 1 år av SC.
Hoppas att ni minns mitt lilla inlägg den 28 Juli...
Jag fick dåligt med respons på denna, men sen var jag ju inte 100% säker heller.
/BMB
Börjemedbenet skrev:MrNorrland, jag hoppas att du driver med mig...
/BMB
Groucho skrev:Jag har alltid gillat Christian Sandberg, framförallt för hans stora klubbhjärta. Men. Jag fattar inte värvningen. Tycker vi har tillräckligt med centrar som kan täcka upp för David Gustafsson medan han campar i NA eller lirar med juniorkronorna. Ytterligare bredd behöver vi inte. Om Gustafsson mot förmodan skulle ta en plats i Jets redan nu, är det då tänkt att Sandberg ersätter? Jag ser Gustafsson som en av våra ledande spelare denna säsongen. Jag kan inte se Sandberg fylla dom skorna.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster