Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Ge dej PallePawhlen skrev:Det är i motgång man ser vilka som är riktiga supportrar och vilka som är medgångssupportrar här inne
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Pawhlen skrev:Det är i motgång man ser vilka som är riktiga supportrar och vilka som är medgångssupportrar här inne
Pawhlen skrev:Det är i motgång man ser vilka som är riktiga supportrar och vilka som är medgångssupportrar här inne
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
Andersson711 skrev:Pawhlen skrev:Det är i motgång man ser vilka som är riktiga supportrar och vilka som är medgångssupportrar här inne
Motivera?
kny skrev:Seriöst, vad är det för spöke som kommenterar på SR?
Fan vad kass hon som kommenterar matchen på sverigesradios webbsändning är. Är det en jä*vla prao-elev eller? Ingen tempo, ingen glöd - precis som de två senaste perioderna av vårt kära HV
Inzaneclown skrev:Visst vi gör en dålig match ikväll. MEN! Det är vår enbart fjärde förlust för säsongen (på full tid). Vi är fortfarande serieledare efter matchen. Till och med stora, starka Hv måste få göra en plattmatch ibland.
Världen går inte under för att vi får stryk av ett, för kvällen, bättre lag. Nä, vi glömmer denna matchen och alla tråkiga kommentarer och blickar mot nästa match.
Pawhlen skrev:Andersson711 skrev:Pawhlen skrev:Det är i motgång man ser vilka som är riktiga supportrar och vilka som är medgångssupportrar här inne
Motivera?
Det är bara att läsa, vissa ger upp direkt när vi "bara" ligger under 1-2 mål. Ska jag få en massa påhopp nu då eller?
Tror du sa det lite fel bara. Du kanske skulle preciserat dig mer. Fanns nog dom som upplevde tramp på tårna att de yttrat sig...Pawhlen skrev:Vad har jag skrivit för fel? det är i motgång man märker hur starka band man har som supporter, har jag anklagat någon, nej det har jag inte
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster