Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Inzaneclown skrev:Dåligt PP idag eller?
Pawhlen skrev:Inzaneclown skrev:Dåligt PP idag eller?
Bara jag som har känslan att om detta Rögle tar sig till slutspel kommer de göra en "AIK"?
Inzaneclown skrev:Jag vet att det är försäsong men den här matchen borde vi vinna.
Andersson711 skrev:Inzaneclown skrev:Jag vet att det är försäsong men den här matchen borde vi vinna.
Tack.
sir Ward skrev:Någon som vet publik siffran?
Med tanke på att det är freebee så lär det vara möe, lördag och allting
Pingumannen skrev:Detta var ju ingen viktig match precis..
HV71 ska ju inte spela 110% nu, bara onödigt då skador och annat skit kan uppstå!
Det är på torsdag då vi ska gå för 110% och köra över dansbandslaget
Pingumannen skrev:Grattis till första inlägget SirWard
sir Ward skrev:Pingumannen skrev:Grattis till första inlägget SirWard
Tackar men lär inte komma upp ändå i Pawhlens nivå
frippe-borås skrev:Hur var det egentligen med utvisningar!?
Dahlén- "Fucking boys" stop take penaltys!
10x2min idag! Undrar vad Ulf säger nu!?
Calle2 skrev:Kanske var det också lite välkomna tillbaka till verkligheten och ES ? Det är lätt att spela gladhockey i ET men nu mötte HV 4 man i mittzonen. Och det var inte sista gången det händer den här säsongen.
Vi får glädja oss åt att Wesslau ser stabil ut, försvarsspelet fungerar och BP var länge sedan jag såg HV lyckas så bra med. Många var bra defensivt men Fantenberg imponerade på mig. Lugn och säker och tog offensiva initiativ.
Men ska man dyrka upp ett sådant försvar måste Krog och Davidsson vara på bättre spelhumör. Williamsson klart bäste center idag tycker jag och den formationen var också den bästa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster