Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
TobbeA skrev:Spelet igång men var tusan kan jag söka efter ligan?
#22 Bemersten skrev:Spelet kommer inhandlas vid lön så då kommer jag anmäla mig. Kan man vara vilket lag som helst?
Kommer antagligen vara skitdålig då jag enbart spelar Be A Pro på NHL12
#22 Bemersten skrev:Kommer antagligen vara skitdålig då jag enbart spelar Be A Pro på NHL12
Cyruz skrev:Nu har jag kört mina 2 veckors schema, 2 vinster 2 förluster och väldigt ojämnt från match till match. Tur att det är en stängd liga
Hur funkar det nu för att få köra fler matcher, måste alla medlemmar ha kört sina 2 veckors matcher?
TobbeA skrev:Fan, jag får samma felmeddelande hela tiden... "Anslutningen till motståndaren har brutits"
TobbeA skrev:Ja märkligt. Jag tvingades göra en systemuppdatering före matchen... undrar om den ställt till det?
NightWalker skrev:Har inte kollat så jättenoga, men man kan alltså välja vilken av de matcherna i sin 2-veckorsperiod man ska spela? De måste inte spelas i en viss ordning?
Åskan skrev:Hur går det för er? Jag o Tobbe A har precis spelat går match. Allt funkar bra nu. Alla mina matcher är färdigspelade. Kan jag köra på till nästa 2 veckors period?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster