Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
sir Ward skrev:Då hälsar mod/admin shitkicker varmt välkommen som ny moderator.
shitkicker skrev:sir Ward skrev:Då hälsar mod/admin shitkicker varmt välkommen som ny moderator.
Jag tackar ödmjukast för förtroendet och ska göra vad jag kan för att förvalta detta på bästa sätt!
Diabolics skrev:shitkicker skrev:sir Ward skrev:Då hälsar mod/admin shitkicker varmt välkommen som ny moderator.
Jag tackar ödmjukast för förtroendet och ska göra vad jag kan för att förvalta detta på bästa sätt!
Välkommen!
Robert.76 skrev:Välkommen shitkicker
Sevin skrev:Är jag blind, eller togs inlägget, med screencapen där en kille blev permabannad på grund av "IDIOT" för att han ifrågasatte en av modsen, bort?
Antar att ni hänvisar till reglerna om att sådant inte ska diskuteras på forumet, eller sopa-under-mattan reglerna, men då det tydligen handlar om mods och admins som håller varandra om ryggen och medlemmar blir utsatta på grund av detta så har jag numera noll intresse längre att skriva något överhuvudtaget här.
Pinsamt misskött forum. Men ni lär väl till slut lyckas att göra det till klubben för inbördes beundran.
Sevin skrev:Är jag blind, eller togs inlägget, med screencapen där en kille blev permabannad på grund av "IDIOT" för att han ifrågasatte en av modsen, bort?
Antar att ni hänvisar till reglerna om att sådant inte ska diskuteras på forumet, eller sopa-under-mattan reglerna, men då det tydligen handlar om mods och admins som håller varandra om ryggen och medlemmar blir utsatta på grund av detta så har jag numera noll intresse längre att skriva något överhuvudtaget här.
Pinsamt misskött forum. Men ni lär väl till slut lyckas att göra det till klubben för inbördes beundran.
#22 Bemersten skrev:Är själv medlem i flertalet forum över internet och har aldrig råkat i nån form av bråk. Kan bero på att man sköter sig. Sen är det ju så med alla forum så är det en kärnklick och dom håller givetvis ihop mer än dom som rör sig i periferin. Fullt naturligt.
Har återgått till att mest läsa här då jag blir för frustrerad och det gynnar varken mig eller forumet att jag sitter och gnyr. Dock så vet jag att vi är alla här av en anledning.
RJ--92 skrev:MarcusClaesson skrev:Varför har länken till HV71fans tagits bort från den officiella hemsidan? Jag hittar den åtminstone inte längre under fliken "Supporter".
Antagligen för HV har tröttnat på hur vissa beter sig på forumet och vill då inte skylta med forumet öppet längre, de är min känsla och jag har faktiskt förståelse för deras handling om detta ligger bakom då det ibland är fullständigt kaos.
Herkie82 skrev:Precis fått min mobil bannad. Någon annan som råkat ut för detta?
Diabolics skrev:Skumt, kanske nån automatisk spam-funktion som aktiveras när/om man surfar in från nått skumt ställe? Lite som när ens kreditkortföretag undrar varför det helt plötsligt dyker upp en massa utgiftsposter i Uzbekistan dagen efter man köpt folköl på ICA i Kumla.
Man får då upplysa kreditkortsföretaget att ens privatjet naturligtvis inte har några problem att ta sig till Uzbekistan och att man inte kan köpa folköl där.

Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster