Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Ilbick skrev:Las Rayas Azules skrev:Jag förstår inte riktigt varför folk blir sura på Johansson. Han fick ett bättre erbjudande och tog det. Hade HV velat ha kvar honom så hade de lätt kunnat ge ett ännu bättre erbjudande, men tyckte inte att det var värt det.
Och varför tror alla att det alltid handlar om pengar? Trivsel, kringfaktorer, personliga träningsmöjligheter, man kommer inte överens med kollegor på sin arbetsplats, vänner utanför hockeyn, staden man bor i. Jag kan hitta på hur många skäl som helst till varför man vill byta klubb. Det behöver inte alltid handla om pengar. Det är inte alltid Hults fel när en spelare vi gärna hade velat ha kvar försvinner.
Gapsfail skrev:En riktikg hund i mina ögon. Kommer gärna om godisskålen står framme, annars.....
Önskar all olycka för Emil.
Gapsfail skrev:En riktikg hund i mina ögon. Kommer gärna om godisskålen står framme, annars.....
Crille skrev:Tycker hans sorti stinker! Inte nog med att han lämnar den förening som gett honom en fast plats i a-laget samma säsong som han tar en landslagsplats, utan killen dissar klubben indirekt och pratar om bättre utveckling i det nya laget. Tycker det vore klädsamt att ta till och med ta ett sämre bud än det konkurrenten är beredd att göra, vilket naturligtvis inte är fallet då HV är kända för att betala bra... Unnar honom ingen framgång.
mrnorrland skrev:grattis till landslagsplatsen, lite förvånande men ändå inte när man tänkte efter lite
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster