Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Inzaneclown skrev:Är lite nyfiken på vad ni tycker här inne. Är Campoli värd att förlänga med?
Inzaneclown skrev:Är lite nyfiken på vad ni tycker här inne. Är Campoli värd att förlänga med?

Poison skrev:Jag vet inte vad jag ska tycka om Chris ibland alltså. Vissa matcher storspelar han både framåt och bakåt.
Men som första matchen mot Skellefteå i slutspelet. Fan vilken nonchalant inställning han hade på isen. Hände absolut ingenting kring människan. Kändes som att han åkte omkring och inte brydde sig.
Vi har länge behövt en erfaren stabil back som alltid driver resten av backarna. Jag har länge hoppats att Campoli var denna personen men har helt tappat hoppet om honom nu.
För den summan jag kan tänka att HV betalar för honom anser jag det är bättre att försöka med någon annan.
Lux skrev:http://www.expressen.se/sport/hockey/shl/chris-campoli-arligt-talat-det-ar-pinsamt/
Älskar att han är så ärlig och har rätt i sak.
"Campoli vet inte om han blir kvar i HV 71 eftersom hans kontrakt går ut. Han kan ha spelat sin sista match i Jönköpingslaget.
– Jag hoppas inte det. Det här är min klubb. Det är så jag känner. Det är jobbigt för mig att tala om det, säger han och sväljer hårt och han är nära till tårarna."
Wow. Älskar den här killen.
Inzaneclown skrev:Ryktena som går påstår att Campoli själv tackade nej till en förlängning redan i januari.
Själv tycker jag att Campoli är en hyfsad back, men alldeles för ojämn för att vara topp-2.
Regnet skrev:Ju mer jag tänker på det ju mer besviken är jag att Campoli inte får förlängt...
... vi har letat hela säsongen efter backar av hans kaliber men när vi redan har han i laget så slänger vi ut han. Han har en personlighet som gör han till kaptensämne och dessutom känns han numera som en HV kille plus att han verlkigen vill spela här. Mycket mer rätt spelare en så hittar man inte...
kånken skrev:Får inte heller glömma detta när man gör en helhetsbedömning, vilket också gäller för Karalahti.
"När det gäller de två rutinerade backarna Chris Campoli och Jere Karalahti så är det till viss del det skattetekniska som gör att de inte blir kvar. Båda två är tvungna att lämna landet i sex månader innan de kommer tillbaka, något som hade gjort att de missat hela försäsongen och en hel del av säsongen."
http://www.jnytt.se/article/sju-spelare-lamnar-hv71/
dekman skrev:kånken skrev:Får inte heller glömma detta när man gör en helhetsbedömning, vilket också gäller för Karalahti.
"När det gäller de två rutinerade backarna Chris Campoli och Jere Karalahti så är det till viss del det skattetekniska som gör att de inte blir kvar. Båda två är tvungna att lämna landet i sex månader innan de kommer tillbaka, något som hade gjort att de missat hela försäsongen och en hel del av säsongen."
http://www.jnytt.se/article/sju-spelare-lamnar-hv71/
Exakt. Jag gillar Campoli och hade gärna sett honom en säsong till, men inte till vilket pris som helst. Jag ser helst att alla spelare i truppen är med under sommarträning, försäsong och säsongsupptakt. En spelare som inte kan vara det måste vara nåt extraordinärt. Campoli är bra, men kanske inte SÅ bra. Om ni är med på vad jag menar.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster