Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
hammare7 skrev:Lägg av nu hv så trött på all onödigt bråk ni håller på me om ni had elagt ner energin på hockeyn iställlet skulle ni vunnit denna match
Svartzonker skrev:Inte undra på att Djurgården har ett bra hemmafacit, de har ju för fan tio gubbar på isen!
HVärnamo skrev:shitkicker skrev:Inte snyggt av Christensen. Lär bli avstängd. 3+1 matcher skulle jag tro.
Och där vart det 2-0.
HV slarvar bort allt idag. Helt otaggade och loja, ingen koncentration alls. Svagt passningsspel och svaga avslut. Allt var svagt. Hela insatsen svag. Svagt, svagt, svagt.
Vilken match tittar du på egentligen? HV har varit allt annat än loja. Den enda svaga insatsen står domarna för...
tom_flaska skrev:Svartzonker skrev:Inte undra på att Djurgården har ett bra hemmafacit, de har ju för fan tio gubbar på isen!
Glöm inte 20 klubbor också. En i varje hand.
Svartzonker skrev:Jag hoppas verkligen att Emil Lundbergs höga klubba på Thörna anmäls, så otroligt jävla ful!
Diabolics skrev:Svartzonker skrev:Jag hoppas verkligen att Emil Lundbergs höga klubba på Thörna anmäls, så otroligt jävla ful!
aldrig. Det va inte en checking to the head, så det lär inte bli ett skit.
#24 dock, för putten i rumpan och filmningen därefter.... 5+1?
Robert.76 skrev:Jag tror tyvärr Apgården vunnit även med "normala" domare. HV slår lag som Malmö och Karlskrona,men när det blir lite tuffare motstånd så blir det problem. Svårt att veta riktigt vart årets HV står, topp 6? Tveksam....
Robert.76 skrev:Jag tror tyvärr Apgården vunnit även med "normala" domare. HV slår lag som Malmö och Karlskrona,men när det blir lite tuffare motstånd så blir det problem. Svårt att veta riktigt vart årets HV står, topp 6? Tveksam....

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster