sir Ward skrev:Vart tog fbk Pajsaren vägen?
Välling tajm kanske
Så behandlar vi väl inte forums medlemmar, oavsett vilket lag det håller på!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
sir Ward skrev:Vart tog fbk Pajsaren vägen?
Välling tajm kanske
FirstSwitch skrev:sir Ward skrev:Vart tog fbk Pajsaren vägen?
Välling tajm kanske
Så behandlar vi väl inte forums medlemmar, oavsett vilket lag det håller på!
sqz skrev:Om jag inte minns fel så har inte Hv förlorat en enda tredje period i år. Känns inte
som det är dags ännu heller.
Ett extra plus till Hvs PP, ser riktigt bra ut. Båda formationerna skapar riktigt bra chanser.
Sevin skrev:Seriöst, kolla länken Ward skickar.
Davidsson låg inför matchen delad etta på assistligan i grundserien. Assistligan i grund+slutspel ledde han ledan.
Och i poängligorna ligger han 2 på båda, i poängligan för enbart grundserien ligger han 30 poäng efter linkan, och i poängligan för grund+slutspel ligger han åtta poäng efter Jönsson.
Så ligger det till och nåt annat har jag inte påstått.
sir Ward skrev:3-1 Faaaaaaaaasth
hv-mannen skrev:Vart ju ganske icke relevant att dra in grundserie+slutspel när davidsson är meste ass kung i Grundserie..
Sevin skrev:hv-mannen skrev:Vart ju ganske icke relevant att dra in grundserie+slutspel när davidsson är meste ass kung i Grundserie..
Det var inte jag som började med att dra upp grund+slutspel, jag bara gjorde klart hur det låg till i alla. Nu svarar jag inte mer på det här.
Fasth är tametusan helt underbar.
Pawhlen skrev:Nästa år spelar nog Fasth sina hemmamtcher i Madison Square Garden
hv-mannen skrev:Nån som har ett bra svar på varför dom inte kallas första kedja, krog fast rhett?
hv-mannen skrev:Nån som har ett bra svar på varför dom inte kallas första kedja, krog fast rhett?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster