Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
karl120 skrev:Drömkedjorna om vi skulle lyckas värva hit Rajala och Salmela. Ett lag med fyra bra kedjor.
Karalahti-Berglund
Campoli-Salmela
Hansson-Pilut
Johansson
Bengtsson-Christensen-Rajala
Tedenby-Abbott-Thörnberg
Brithén-Önerud-Ridderwall
Sundh-Sandberg-Törngren
Stenlund/Andersson
Awesome skrev:Om nu Thörnberg och Christensen är tänkta att spela ihop, vilken spelartyp hade passat bäst in tycker ni?
kny skrev:Awesome skrev:Om nu Thörnberg och Christensen är tänkta att spela ihop, vilken spelartyp hade passat bäst in tycker ni?
Någon som inte bär eller kladdar så mycket puck t.ex: Önerud, Ridderwall, Oscar Sundh, Brithén eller Erik Andersson.
Absolut inte: Tedenby, Melin eller Sandberg - då de bär alldeles för mkt puck och passar bättre in i en annan enhet.
Las Rayas Azules skrev:kny skrev:Awesome skrev:Om nu Thörnberg och Christensen är tänkta att spela ihop, vilken spelartyp hade passat bäst in tycker ni?
Någon som inte bär eller kladdar så mycket puck t.ex: Önerud, Ridderwall, Oscar Sundh, Brithén eller Erik Andersson.
Absolut inte: Tedenby, Melin eller Sandberg - då de bär alldeles för mkt puck och passar bättre in i en annan enhet.
Jag såg att Standar på JP vill ha Tedenby som tredje länk. Snacka om kapitalförstöring.
Ridderwall, Thörnberg och Christensen spelade ihop i Prag, och jag tror att de kommer att testas som förstakedja. Främst för att Ridderwall är bäst av de du nämnde, och att jag tror att Brithén kan få ut mer i en annan kedja.
Så här kanske?
Thörnberg - Christensen - Ridderwall
Brithén - Abbott - Sandberg
Tedenby - Önerud - Sundh
Melin - Bengtsson - Törngren
Las Rayas Azules skrev:kny skrev:Awesome skrev:Om nu Thörnberg och Christensen är tänkta att spela ihop, vilken spelartyp hade passat bäst in tycker ni?
Jag såg att Standar på JP vill ha Tedenby som tredje länk. Snacka om kapitalförstöring.
Ridderwall, Thörnberg och Christensen spelade ihop i Prag, och jag tror att de kommer att testas som förstakedja. Främst för att Ridderwall är bäst av de du nämnde, och att jag tror att Brithén kan få ut mer i en annan kedja.
Så här kanske?
Thörnberg - Christensen - Ridderwall
Brithén - Abbott - Sandberg
Tedenby - Önerud - Sundh
Melin - Bengtsson - Törngren
Norrlandssupporter skrev:Sandberg i en förhoppningsvis producerande andrakedja? Hur tänker du?
Las Rayas Azules skrev:Norrlandssupporter skrev:Sandberg i en förhoppningsvis producerande andrakedja? Hur tänker du?
Det finns inte så väldigt mycket att välja på. Kan du ge ett bättre förslag för att på något sätt förra en diskussion framåt?
Robert.76 skrev:Eller så är det en ny Vinge på väg in,HV la ju ett rejält bud på Jesse,så det kanske finns en tanke där. Annars tror jag de spelar Christensen Thörnberg och Ridderwall.
Norrlandssupporter skrev:Las Rayas Azules skrev:Norrlandssupporter skrev:Sandberg i en förhoppningsvis producerande andrakedja? Hur tänker du?
Det finns inte så väldigt mycket att välja på. Kan du ge ett bättre förslag för att på något sätt förra en diskussion framåt?
Jag vet inte vad han ska tillföra. Han är medioker med puck och en usel avslutare.
Jobbar hårt det gör han, tillräckligt för att lira i bottom6.
silver skrev:Sandberg är nog en av av våra spelare med ljusast framtid just nu. Tyckte han såg riktigt bra ut i säsongen som gick nu, det enda "problemet" var att han var så ineffektiv, men det kommer nog se annorlunda ut nästa säsong
Awesome skrev:Finns det statistik på hans skott procent? Om det nu finns, finns det statistik på skott utanför också?
Missförstå mig inte, gillar honom skarpt, tänker på lagets bästarätta mig gärna om jag har fel
Norrlandssupporter skrev:Las Rayas Azules skrev:Norrlandssupporter skrev:Sandberg i en förhoppningsvis producerande andrakedja? Hur tänker du?
Jag vet inte vad han ska tillföra. Han är medioker med puck och en usel avslutare.
Jobbar hårt det gör han, tillräckligt för att lira i bottom6.
Las Rayas Azules skrev:Då har du helt enkelt en annorlunda syn på Sandberg.
Dessutom räcker det inte med att få ihop två bra kedjor. Jag tycker att Tedenby - Önerud - Sundh vore en kul kedja att se, och kanske kan man gå igång Melin tillsammans med Bengtsson och Törngren.
Junior skrev:Jag tror nog att Anton Bengtsson kommer kunna göra fler mål nästa säsong eftersom han lär få mer speltid. Men den procenten kommer han nog inte ha.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst