Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
hammare7 skrev:Sorry de var inte meningen att starta en fight men för att göra båda sidor glada kan vi kalla han för C/FWelr FW/C om de passar bättre
Jompii skrev:
Personligen så håller jag med Razz och ser gärna Simon på en kant. Simons styrka ligger ju i hans intensitet och grovjobb.
Killen ger 110% över hela banan och tar gärna kampen framför mål. En riktigt jävla "köttarmaskin" med andra ord![]()
Även bra målsinne/skott. Med dessa kvalitéer så tycker jag det lämpar sig bäst för att lira ytterforward.
Jag tror Simon skulle passa perfekt med Ted Brithén (center) och exempelvis Patrik Carlsson. En kedja som är otroligt stark både defensivt och offensivt. Perfekt andra kedja, enligt mig, som kan användas i alla spelmoment.
Jompii skrev:hammare7 skrev:Sorry de var inte meningen att starta en fight men för att göra båda sidor glada kan vi kalla han för C/FWelr FW/C om de passar bättre
Det är/var absolut ingen fight. En helt vanlig diskussion. Inget ont gentemot Patrik/Razz.
Vi är nog dock alla eniga om att Simon kan/har spelat både center och ytter. Vissa anser att han bör spela center, andra ytter.
Personligen så håller jag med Razz och ser gärna Simon på en kant. Simons styrka ligger ju i hans intensitet och grovjobb.
Killen ger 110% över hela banan och tar gärna kampen framför mål. En riktigt jävla "köttarmaskin" med andra ord![]()
Även bra målsinne/skott. Med dessa kvalitéer så tycker jag det lämpar sig bäst för att lira ytterforward.
Jag tror Simon skulle passa perfekt med Ted Brithén (center) och exempelvis Patrik Carlsson. En kedja som är otroligt stark både defensivt och offensivt. Perfekt andra kedja, enligt mig, som kan användas i alla spelmoment.
Simon skrev:Jompii skrev:
Tackar för dom fina orden där!
hammare7 skrev:Kanske lite namedropp men va sägs om Lars haugen som ersättre till Wesslau om man nu skall värva en ny till nästa säsong?
http://www.hockeysverige.se/2015/02/26/ ... t-sverige/
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=4638
kny skrev:
Nu sitter jag inte inne på några källor, men har hört Hult säga i direktsändning i Cmore: "Vi söker helt enkelt efter de bästa spelarna som vill spela för så lite pengar som möjligt".
Junior skrev:Jag föreslår att vi ersätter Wesslau med................................................................................ Wesslau!
Junior skrev:kny skrev:
Nu sitter jag inte inne på några källor, men har hört Hult säga i direktsändning i Cmore: "Vi söker helt enkelt efter de bästa spelarna som vill spela för så lite pengar som möjligt".
Sa exakt alla andra sportchefer också.
Junior skrev:De flesta gångerna jag har varit besviken på Wesslaus insatser har jag varit ännu mer besviken på övriga laget. Jag litar också mer på honom än Ersberg. Jag gillar detta målvaktsparet och tycker de ska få fortsätta, såvida det inte pajar ekonomin totalt.
Jompii skrev:Han har varit min drömvärvning de två senaste säsongerna och han är fortsatt det.
Stillman, värva JORDAN SMOTHERMAN! Snälla?
sammeandersson skrev:Jompii skrev:Han har varit min drömvärvning de två senaste säsongerna och han är fortsatt det.
Titta igenom ditt inlägg en extra gång![]()
Jompii skrev:sammeandersson skrev:Jompii skrev:Han har varit min drömvärvning de två senaste säsongerna och han är fortsatt det.
Titta igenom ditt inlägg en extra gång![]()
RJ--92 skrev:Ska jag åka från Helsingborg till Ängelholm och säga åt honom att signa för HV inför nästa säsong då ?![]()
Menar nu alltså Jordan Smotherman såklart![]()
Jompii skrev:Stämmer att Frölunda lånade in Jordan förra säsongen under ET pga skadebrist.
didotto skrev:Jompii skrev:Stämmer att Frölunda lånade in Jordan förra säsongen under ET pga skadebrist.
Har man inte skador får man låna in dem.
hammare7 skrev:Enligt sportbladet är Färjestad ute efter Johan Sundström
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=16727
Va tror ni han kan passa som center i andra/tredje?
Bra ålder iallafall
Norrlandssupporter skrev:Christensen - Bengtsson - (NY) - Sandberg/Stenlund
Vet ej om Sundström skulle göra sig speciellt bra i en tredjekedja eller om han ens skulle acceptera en sådan roll. Då ser jag hellre Kellman där som har enligt mig är mer talangfull och har en koppling till klubben.
För övrigt så räknar jag kallt med Bengtsson som andrecenter.
Razz skrev:Norrlandssupporter skrev:Christensen - Bengtsson - (NY) - Sandberg/Stenlund
Vet ej om Sundström skulle göra sig speciellt bra i en tredjekedja eller om han ens skulle acceptera en sådan roll. Då ser jag hellre Kellman där som har enligt mig är mer talangfull och har en koppling till klubben.
För övrigt så räknar jag kallt med Bengtsson som andrecenter.
Sundström ska vara "klar" för Frölunda. Du får också gärna motivera varför du kallt räknar med att Bengtsson ska vara 2C. Mest för att jag är nyfiken.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster