Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
chinobar skrev:chinobar skrev:Tillbaks med mobilversionen då!
Snälla?
chinobar skrev:Eller... så är det webbhotellet?
Eller, så provar man ett annat mobiltema, som (mot all förmodan) inte drar ner prestandan.
Det enda det gör är ju att fixa layout, temat hämtar ju inget från databasen..

chinobar skrev:Ååååååh, mobiltema, mobiltema, vi (eller bara jag?) vill ha mobiltema!!
Henning skrev:chinobar skrev:Ååååååh, mobiltema, mobiltema, vi (eller bara jag?) vill ha mobiltema!!
Vill ha det som fan, börjar bli jobbigt att zooma nu. Och framförallt så drar jag mig ifrån att skriva något då det är otroligt bökigt

chinobar skrev:Var är de man, inte sett honom på ett tag.
Vore kul med lite utvecklande av sidan, kändes som att det var han som drog i det mest förrut.
Går det att få access till att göra det? Php har jag hyfsat koll på!
Sevin skrev:Jag är fortfarande intresserad av tankegångarna kring detta från admins/mods, och vad det är som jag uppenbarligen missat, för det ser annars inte bra ut.
Tråden som menas hittas enkelt med en sökning, dock inte svaren eftersom de då är borttagna.
Sevin skrev:hur kommer det sig att inlägg som ifrågasätter en moderator som kallat folk som inte håller med om hans slutsatser kring en värvning för "antihv"(för det är svårt att tolka det på annat sätt, både för mig och uppenbarligen andra då jag har sett minst två inlägg på ämnet) raderas, medan moderatorns inlägg, där man faktiskt kallar andra fans som bara har en annorlunda syn på saken än denne själv för "antihv", som väl faktiskt får se som en ganska otrevlig grej att kalla folk på ett hv-forum, får stå kvar?
Varför tillåter man att en inlägg får stå kvar om det inte får bemötas?
Varför tillåts påhopp på andra hv-supportrar AV moderatorer, medan kritiken eller ifrågasättandet av moderatorn belönas med raderat inlägg? (Om användaren fick vara kvar eller inte vet jag inte, då det i båda fallen jag sett handlat om helt nya konton).
Kom igen.
Ni kan inte tillåta att ett inlägg tillåts om det är förbjudet att bemöta det. Det i sig borde ju innebära att det första inlägget inte är okej.
Är det okej, så måste det vara okej att bemöta det också.
Varför är det okej ifrågasätta folk som ställer sig frågande eller kritiska till en värvning, men inte folk som är optimistiska till detsamma?
Är det orörbara moderatorer det handlar om? Är det jag rör inte min kompis det handlar om? Är det ett förbud mot att vara (för?) kritisk det handlar om (binder in att användare kallas troll och bannas när det är kritiska även om jag måste tillstå att jag inte hade intresset att närmare pm:a för detaljerna utan bara bedömde på det som skrevs på forumet vid tidpunkten för bann).
Sevin skrev:http://hv71fans.se/forum/viewtopic.php?f=11&t=609#p68707
JKPG22 skrev:Jag är en av dom som ifrågasatte Sir Wards inlägg om att de som kritiserar värvningen av O'byrne är "AntiHV", inte nog med att mitt inlägg togs bort, jag blev även bannad ifrån forumet. Censuren är total.
Tråkigt är också att samma moderator, när en bra diskussion uppstår, ALLTID kommer och förstör den, antingen med trams och flum, eller att beordra att avsluta diskussionen för att den ligger i fel tråd. Riktigt tråkigt!
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster