Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Lallaren skrev:Inzaneclown skrev:Lyckades Jämtin precis filma till sig ett matchstraff?
Nej, han får först ett rapp på skridskon och han lägger sig ner för att han har ont antagligen. Han får då ytterligare ett rapp när han ligger ner, det är säkerligen det sista rappet som resulterar i matchstraffet då jag tror domaren missade första.
Lallaren skrev:Inzaneclown skrev:Lyckades Jämtin precis filma till sig ett matchstraff?
Nej, han får först ett rapp på skridskon och han lägger sig ner för att han har ont antagligen. Han får då ytterligare ett rapp när han ligger ner, det är säkerligen det sista rappet som resulterar i matchstraffet då jag tror domaren missade första.
Inzaneclown skrev:Lyckades Jämtin precis filma till sig ett matchstraff?

oeloe skrev:Inzaneclown skrev:Lyckades Jämtin precis filma till sig ett matchstraff?
Det skulle jag inte tro, han har ju aldrig filmat eller förstärkt situationer förut så varför skulle han göra det nu
Stark match av spelaren som inte skulle platsa och bara ta upp plats för juniorer, 2 mål och en hyfsad passning som friställde jämtin.

tommy1985a skrev:Ja det går inte att va annat än nöd efter en så fulländan match i alla ändar. Hattrick av Nilsson vem hade trott det liksomHärligt att se att Mackan motbevisar oss som tvekat efter förra säsongen. Christensen tyckte jag dock var väldigt osynlig idag. Hoppas han är med och deltar mer med frenesi nästa match. Samt lite synd om Tedenby som inte får göra mål, Man ser ju verkligen hur han bara kör för att han vill trycka in en puck. Men det lär komma utan tvekan, Jäklar vad snabb han är asså.
Undra vem Andreas hade skickat in om det fortsatt med fulspel?
Jompii skrev:Att Jämtin filmade är bara skitsnack. Andreas får först ett ganska grovt rap på skridskon/vaden vilket gör att han faller till isen. Han får därefter, när han ligger ner på isen, ytterligare ett rap. Tror att domarna missade den första incidenten, precis som Dusan Umicevic gjorde, och enbart gick på den andra mer uppenbara.
Ser riktigt stabilt ut. HV71 fortsätter att briljera i offensiven, framförallt i PP. Defensiven ser även den väldigt bra ut. Wesslau har hittills gjort det riktigt bra, även om han intepressats alltför hårt (11 skott efter två perioder tror jag det var).
Är nu otroligt viktigt att HV71 fortsätter att kötta på och gå för ett femte mål istället för att backa hem och kontrollera.
Det kommer nämligen vara just målskillnaden som avgör om man går vidare till slutspel eller inte.
JYP lär troligen ta första platsen i gruppen och då gäller det att HV71 har en stark målskillnad då inte alla tvåor går vidare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster