Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jompii skrev:En riktigt dålig match utav HV71. Finns inget positivt att säga förutom att Gunnarsson gjort en bra match.
Jag tycker att backarna slarvar alldeles för mycket. Pettan och Luoma sprider ju puckar hur som helst i defensiven och både Trygg och Fantenberg missade rejält vid LHC's mål. Har väldigt svårt att se att HV71 skulle vinna matchen men jag hoppas iafl att de kan bita ihop och komma igen så att de vinner tredje.
Pawhlen skrev:Det kommer djupdykningar under säsongen, det har kommit en på bortaplan och en på hemmaplan nu
frederic skrev:Cyruz skrev:Det ryktades att vissa i truppen inte gillade att Jämtin sög ut energi ur truppen ibland.
Undrar hur samma spelare reagerar på Ledins insats ikväll
Batman suger inte energi...
Cyruz skrev:frederic skrev:Cyruz skrev:Det ryktades att vissa i truppen inte gillade att Jämtin sög ut energi ur truppen ibland.
Undrar hur samma spelare reagerar på Ledins insats ikväll
Batman suger inte energi...
Han kan klä ut sig till Peter North om han så vill, han har ensam dödat Hv:s chanser ikväll.
frederic skrev:Ah, läckert!
Vet inte om det är rätt att starta med PC, WK och Nilsson 1.20 i pp.
Nog för att ingen kedja har varit bra idag, men tycker att JDs och Krogs kedjor har sett heta ut efter omkastningarna inför tredje!
Cyruz skrev:Mot den moderna hockeyn? Vad ville killarna i klacken med den banderollen egentligen?
Överlägset den mest korkade banderoll jag sett på en ishockeymatch och de flesta brukar vara korkade...
frederic skrev:Ah, läckert!
Vet inte om det är rätt att starta med PC, WK och Nilsson 1.20 i pp.
Nog för att ingen kedja har varit bra idag, men tycker att JDs och Krogs kedjor har sett heta ut efter omkastningarna inför tredje!
lillskogen skrev:Det enda positiva med denna matchen är att HV inte varit sex spelare på plan ännu.
Synd att HV inte kan stå upp för Gunnarsson...
Norrastååå skrev:lillskogen skrev:Det enda positiva med denna matchen är att HV inte varit sex spelare på plan ännu.
Synd att HV inte kan stå upp för Gunnarsson...
Nu var vi ju sex spelare...
// JV
hokky skrev:Två bra saker att ta med ifrån dagens match: Johan Davidsson gör en bra match och Gunnarsson är en riktigt bra andramålvakt.
lillskogen skrev:Tack Louma!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster