Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Pawhlen skrev:Vet någon om Kinnarps också drabbats av ovädret?
Dovahkiin skrev:Dom gör mer nytta en icke nytta. Tycker absolut de ska finnas.
Jonas skrev:Dovahkiin skrev:Dom gör mer nytta en icke nytta. Tycker absolut de ska finnas.
Skyrim-fan?
bag skrev:Såg att de slutat sälja biljetter via ticnet?!
Vill de att vi ska vara amatörsmässiga på alla plan eller vad är det frågan om?
bag skrev:Såg att de slutat sälja biljetter via ticnet?!
Vill de att vi ska vara amatörsmässiga på alla plan eller vad är det frågan om?
Judas skrev:Det kanske funkar, men inte smidigt enligt mig. Jag ser flera brister.
Igår skulle jag beställa två biljetter till Hv-Aik. När man gått vidare med biljetter verkar det svårt att ta bort och ändra antal om man råkat trycka i fler än önskat.
Jag saknar fler betalningsalternativ och leveranssätt.
Jag köpte mobilbiljett till ET med mobilbiljett, vilket var riktigt smidigt.
För som jag förstått levereras biljetterna endast via mail som man måste skriva ut?
Men man får väl vad man betalar för antar jag och det kan hända att Ticnet tar ut orimligt högt pris för sin tjänst? Isåfall förstår jag Hv71 att man vill leverera biljetterna själva. För det är ju trots allt hockey vi vill se, inte biljetterna.
Kallesgranne skrev:HV fortsätter arenautvecklingen...
Inom ca tre veckor kommer det en stor nyhet som kommer skapa en bättre upplevelse för alla i arenan.
Ni får vänta och se helt enkelt...
Förövrigt hoppas jag att HV71 trycker hårt på säsongskortsförsäljningen i sommar. För den bästa arenaupplevelsen är fullsatt och drag på läktarna.
Razz skrev:Kallesgranne skrev:HV fortsätter arenautvecklingen...
Inom ca tre veckor kommer det en stor nyhet som kommer skapa en bättre upplevelse för alla i arenan.
Förövrigt hoppas jag att HV71 trycker hårt på säsongskortsförsäljningen i sommar. För den bästa arenaupplevelsen är fullsatt och drag på läktarna.
Hyfsad investering. Vet inte exakt vad man har för planer med denna som man inte kan lösa med den vi har nu men kan bli intressant även om jag personligen inte har så stor nytta av den.
Kallesgranne skrev:Razz skrev:Kallesgranne skrev:HV fortsätter arenautvecklingen...
Hyfsad investering. Vet inte exakt vad man har för planer med denna som man inte kan lösa med den vi har nu men kan bli intressant även om jag personligen inte har så stor nytta av den.
Ja det är en stor investering som ska ge en bättre upplevelse samt generera i mer intäkter. Personligen gillar jag den som finns i Garden. Någon variant av den hade varit kanon.
Blondestar skrev:Känns nästan som en jumbotron... Men det kan ju lika väl vara en ny pensel från Anza
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster