Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

SeleneElijah skrev:Håller han fortfarande? Antar att det är han som tar platsen som extra-forward?
Dovahkiin skrev:Inzaneclown skrev:Välkommen tillbaka Melle!
Niklas Wikegård vill ge dig lite tändvätska inför den kommande säsongen: "Björn Melin???? Herregud HV, jag trodde ni skulle försöka jobba er ur svackan. Inte gräva er ännu djupare!!" (Källa: Twitter)
Han har ju rätt dock.
Bluey skrev:Jag tycker att Björn är en bra värvning och hoppas verkligen att han gör en kanonsäsong.
Jag håller med om idén att blanda hemvävt med invärvade spetsspelare, som många förespråkar. Men det hemvävda kan inte enbart bestå av unga spelare - då får vi ett lag bestående av juniorer och invärvade spelare utan klubbkänsla (även om det såklart finns undantag). Jag tror att laget också behöver kulturbärare likt Melin, Petrasek och Davidsson som har lång erfarenhet av klubbens verksamhet och vågar ställa krav på övriga spelare att ge järnet när de representerar "deras klubb".
Därmed menar jag inte att vi ska behålla eller "värva hem" vilka spelare som helst bara för att de är fostrade i klubben. Men Björn är både skicklig och fostrad i klubben, sådana spelare växer inte på träd och därför tycker jag att vi ska värna om dem.

Inzaneclown skrev:Välkommen tillbaka Melle!
Niklas Wikegård vill ge dig lite tändvätska inför den kommande säsongen: "Björn Melin???? Herregud HV, jag trodde ni skulle försöka jobba er ur svackan. Inte gräva er ännu djupare!!" (Källa: Twitter)

Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst