Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
BlackIce skrev:Jag tycker ändå inte att han klarat av att "bära" sitt lag tidigare - han van inte SM-guldet åt Djurgården i finalen 2010 och han var kapten den gångna säsongen är de spelade sig ur eliten. Kanske kan han komma mer till sin rätt i HV där han blir en i mängden och inte förväntas vara den som själv avgör och leder laget. I HV kan han gnugga lite i bakgrunden och hänga 20+ mål under säsongen!
HV_247 skrev:BlackIce skrev:Jag tycker ändå inte att han klarat av att "bära" sitt lag tidigare - han van inte SM-guldet åt Djurgården i finalen 2010 och han var kapten den gångna säsongen är de spelade sig ur eliten. Kanske kan han komma mer till sin rätt i HV där han blir en i mängden och inte förväntas vara den som själv avgör och leder laget. I HV kan han gnugga lite i bakgrunden och hänga 20+ mål under säsongen!
Här i HV kommer han att ha fler bra spelare runt sig som gör honom bättre än vad han kunde/tilläts vara i Djurgården. Han kommer ju trots allt till Sverige's BÄSTA klubb!![]()
Det som jag sett av honom nu i ET så har jag inte en enda tvivel på hans kapacitet framöver i ES.
HV_247 skrev:Här i HV kommer han att ha fler bra spelare runt sig som gör honom bättre än vad han kunde/tilläts vara i Djurgården. Han kommer ju trots allt till Sverige's BÄSTA klubb!![]()
Det som jag sett av honom nu i ET så har jag inte en enda tvivel på hans kapacitet framöver i ES.
Keskinen skrev:Han kommer göra allt som krävs för att vinna, han har grym karaktär och tycker det är riktigt kul att han valde HV.. Han verkar ha sånt sug efter att vinna guld och det tror jag kan vara viktigt för laget.. Verkar vara en grinig jävel - det älskar jag!
ateisten skrev:Keskinen skrev:Han kommer göra allt som krävs för att vinna, han har grym karaktär och tycker det är riktigt kul att han valde HV.. Han verkar ha sånt sug efter att vinna guld och det tror jag kan vara viktigt för laget.. Verkar vara en grinig jävel - det älskar jag!
Helt klockrent Keskinen, detta är en karaktär som behövs för det extra steget mot guld. Den mest "allround wingen" vi har i laget skulle ja säga. Älskar att Mackan stod upp för laget o slängde handskarna mot LHC, ett tecken för laganda i fulla mått..
FirstSwitch skrev:Måste nog ge lite både ros och ris åt Mackan,
Först av allt är han ju en vinnarskalle och en hyfsad målgörare men ack vad lättretad han är. Såg han mot Rögle där motståndarna var på han lite lätt vilket han inte kunde tyckas tåla. Han kan ju stå upp mot de flesta men han verkar förlora humöret väldigt fort och göra nåt dumt som kan kosta oss några matcher.. i för sig inget nytt men vi har ledargestalter i laget som jag hoppas kan förmedla rätt budskap till Mackan så vi får använding av den bättre sidan av honom.
Kakelmannen skrev:Jag tror Marcus Nilsson kommer göra en del bra matcher i HV och en hel del poäng. Jag tror han har en mycket högre lägstanivå än Bremberg. Men han kommer nog ha sina mindra bra kvällar med. Men att han är god för 15 mål minst och en 20-25 assist de tror jag.
Jullebulle skrev:Kakelmannen skrev:Jag tror Marcus Nilsson kommer göra en del bra matcher i HV och en hel del poäng. Jag tror han har en mycket högre lägstanivå än Bremberg. Men han kommer nog ha sina mindra bra kvällar med. Men att han är god för 15 mål minst och en 20-25 assist de tror jag.
Varför jämföra med Bremberg? Är han ersättare för Bremberg? Eller är det bara för att båda är djurgårdare?
Kakelmannen skrev:Jullebulle skrev:Kakelmannen skrev:Jag tror Marcus Nilsson kommer göra en del bra matcher i HV och en hel del poäng. Jag tror han har en mycket högre lägstanivå än Bremberg. Men han kommer nog ha sina mindra bra kvällar med. Men att han är god för 15 mål minst och en 20-25 assist de tror jag.
Varför jämföra med Bremberg? Är han ersättare för Bremberg? Eller är det bara för att båda är djurgårdare?
För att båda är djurgårdare, för att båda är ganska gamla för att vara hockeyspelare. För att båda kanske är på väg ner i karriären när Hv värvat dem.
frederic skrev:Han har riktigt fin klubbteknik och speluppfattning, riktigt svårt att ta pucken från honom. I vilket annat lag som helst hade han gått rakt in i en topp2-kedja, något han även borde göra i HV. Jag skulle vilja se honom testas med JD igen, Sundh och Ledda hotar inte riktigt offensivt just nu...
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster