[/quote]sir Ward skrev:
Mobbning är bland det värsta jag vet och har stor erfarenhet från det. Ser jag sånt så agerar jag direkt.
Pawhlen, när startar du upp
Det skriver jag under på sir Ward (och cadaza)...börja skriva igen Pawhlen, du fattas oss
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
[/quote]sir Ward skrev:
Mobbning är bland det värsta jag vet och har stor erfarenhet från det. Ser jag sånt så agerar jag direkt.
Pawhlen, när startar du upp
Pawhlen skrev:Jag är tillfälligt tillbaka igen. Tackar för stödet Macce.
RJ--92 skrev:Pawhlen, som några redan sagt så är du välkommen tillbaka. Sist men inte minst ska du va stolt över dig själv och folk ska ta dig med stor respekt
Pawhlen skrev:Jag är tillfälligt tillbaka igen. Tackar för stödet Macce.
Kan nämna att i höstas hade jag ett rent helvete privat, samtidigt som HV71 gick fullständig kräftgång. I mitten av november kollapsade jag mentalt och alla som kom i min närhet fick sig en omgång i ord. Tyvärr tog jag ut det härinne med. Om det var någon som tog illa vid sig av mina klumpiga utspel under denna period kan jag bara be om ursäkt. Kom fram till att det var bäst att lämna forumet för en tid. År 2013 är ett år jag gärna glömmer om man säger så.
Diabolics skrev:Denna tråd har legat vilande i 7 år. Hög tid att skaka liv i den med avseende på vad Dekman tog upp i Tråden om SC Johan Hult.
Vi närmar oss nu en avgörande del av säsongen. Känsloyttringarna och i viss mån desperationen ökar. Den senaste tiden har det lagts väldigt mycket tid på att kritisera Hult i nästan alla ämnen. Detta är inte bra. Jag är själv en del av problemet, det är inte heller bra.
Så, för att inte paja stämningen totalt, så uppmanar jag alla att försöka ersätta kvantitet med kvalitet i den kritik som riktas mot Hult. Gör det i den för ämnet existerande tråden.
Låt oss få tillbaka glädjen med forumet, även om inte alla ser glädjen med föreningen/herrlaget just nu.
tack.
Återgå till Forumet och HV71.se
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster