Stämningen på forumet

Frågor, åsikter, synpunkter, ris eller ros när det gäller forumet

Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Re: Stämningen på forumet

Inläggav Macce » 23 mars 2014, 01:35

sir Ward skrev:
Mobbning är bland det värsta jag vet och har stor erfarenhet från det. Ser jag sånt så agerar jag direkt.
Pawhlen, när startar du upp :)
[/quote]
Det skriver jag under på sir Ward (och cadaza)...börja skriva igen Pawhlen, du fattas oss :)
Stefan Liv #1

-Vi börjar med den enklaste kvartsfinalen, det är Djurgården-HV71 där Djurgår´n kommer
vinna enkelt i tre raka.
Robert Perlskog 1995 inför "skrattmatchen" i slutspelet.
Användarvisningsbild
Macce

Inläggav Pawhlen » 24 mars 2014, 00:26

Jag är tillfälligt tillbaka igen. Tackar för stödet Macce.

Kan nämna att i höstas hade jag ett rent helvete privat, samtidigt som HV71 gick fullständig kräftgång. I mitten av november kollapsade jag mentalt och alla som kom i min närhet fick sig en omgång i ord. Tyvärr tog jag ut det härinne med. Om det var någon som tog illa vid sig av mina klumpiga utspel under denna period kan jag bara be om ursäkt. Kom fram till att det var bäst att lämna forumet för en tid. År 2013 är ett år jag gärna glömmer om man säger så.
Pawhlen

Inläggav Sir Ward » 24 mars 2014, 00:48

Vill hälsa Pawhlen välkommen tillbaka på forumet.
Kul att se dig igen :)
Användarvisningsbild
Sir Ward

Inläggav Macce » 24 mars 2014, 01:07

Pawhlen skrev:Jag är tillfälligt tillbaka igen. Tackar för stödet Macce.

Hoppas att du fortsätter sätta färg på forumet och självklart har du mitt stöd killen :)
Välkommen tillbaka.
Stefan Liv #1

-Vi börjar med den enklaste kvartsfinalen, det är Djurgården-HV71 där Djurgår´n kommer
vinna enkelt i tre raka.
Robert Perlskog 1995 inför "skrattmatchen" i slutspelet.
Användarvisningsbild
Macce

Inläggav RJ--92 » 24 mars 2014, 19:40

Pawhlen, som några redan sagt så är du välkommen tillbaka. Sist men inte minst ska du va stolt över dig själv och folk ska ta dig med stor respekt :)
RJ--92

Inläggav Pawhlen » 24 mars 2014, 20:56

RJ--92 skrev:Pawhlen, som några redan sagt så är du välkommen tillbaka. Sist men inte minst ska du va stolt över dig själv och folk ska ta dig med stor respekt :)

Tack, får se hur ofta jag skriver framöver, lär bli om jag känner att jag har något vettigt att säga
Pawhlen

Inläggav dekman » 25 mars 2014, 11:57

Pawhlen skrev:Jag är tillfälligt tillbaka igen. Tackar för stödet Macce.

Kan nämna att i höstas hade jag ett rent helvete privat, samtidigt som HV71 gick fullständig kräftgång. I mitten av november kollapsade jag mentalt och alla som kom i min närhet fick sig en omgång i ord. Tyvärr tog jag ut det härinne med. Om det var någon som tog illa vid sig av mina klumpiga utspel under denna period kan jag bara be om ursäkt. Kom fram till att det var bäst att lämna forumet för en tid. År 2013 är ett år jag gärna glömmer om man säger så.

Välkommen tillbaka! Och du har inget att be om ursäkt för eller skämmas för. Alla kan ha tuffa perioder i livet då man kanske säger olämpliga saker.
#1 - Alltid saknad. Aldrig glömd.

Vi mot Sverige. Vi mot hela jävla världen. Vi ska upp igen.
Användarvisningsbild
dekman
Admin

Inläggav shitkicker » 1 april 2014, 14:08

Det märks verkligen att denna säsong har varit en prövningarnas prövning! Det är helt makalöst vad polariserat forumet har blivit. Känslan är att 70% av allt som skrivs i alla aktiva trådar är off topic. Få trådar håller sig till det ämne som dom är till för. Och många inlägg är mer att angrepp på annans skribents inlägg än ett eget inlägg som tillför en annan åsikt eller synvinkel i debatten som respektive tråd egentligen är till för.

Det känns nästan som att värvningarna inför nästa säsong kommer att avgöra både HV71s och forumets framtid. Blir truppen inte lyckad så brakar väl allt samman.....
Finns ingen glädje med Nubben i klubben.
shitkicker
Moderator

Inläggav Diabolics » 24 januari 2022, 17:02

Denna tråd har legat vilande i 7 år. Hög tid att skaka liv i den med avseende på vad Dekman tog upp i Tråden om SC Johan Hult.

Vi närmar oss nu en avgörande del av säsongen. Känsloyttringarna och i viss mån desperationen ökar. Den senaste tiden har det lagts väldigt mycket tid på att kritisera Hult i nästan alla ämnen. Detta är inte bra. Jag är själv en del av problemet, det är inte heller bra.

Så, för att inte paja stämningen totalt, så uppmanar jag alla att försöka ersätta kvantitet med kvalitet i den kritik som riktas mot Hult. Gör det i den för ämnet existerande tråden.

Låt oss få tillbaka glädjen med forumet, även om inte alla ser glädjen med föreningen/herrlaget just nu.

tack.
Användarvisningsbild
Diabolics
Admin

Inläggav Pg79an » 24 januari 2022, 19:46

Diabolics skrev:Denna tråd har legat vilande i 7 år. Hög tid att skaka liv i den med avseende på vad Dekman tog upp i Tråden om SC Johan Hult.

Vi närmar oss nu en avgörande del av säsongen. Känsloyttringarna och i viss mån desperationen ökar. Den senaste tiden har det lagts väldigt mycket tid på att kritisera Hult i nästan alla ämnen. Detta är inte bra. Jag är själv en del av problemet, det är inte heller bra.

Så, för att inte paja stämningen totalt, så uppmanar jag alla att försöka ersätta kvantitet med kvalitet i den kritik som riktas mot Hult. Gör det i den för ämnet existerande tråden.

Låt oss få tillbaka glädjen med forumet, även om inte alla ser glädjen med föreningen/herrlaget just nu.

tack.

Jag ska göra mitt yttersta att försöka se glädjen också, det är oftast min frustration som mynnar ut i allt annat än glädje när man tkr sig se problemen som uppstår i föreningen som ligger en som extremt varmt om hjärtat!
Jag kan definitivt förstå folk som ilsknar till på en när man gnäller trots att laget ligger 1:a i tabellen. Dock så känner man att när spelet hackar och ”löften” om nyförvärv uteblir och en rad märkliga och provocerande beslut och uttalanden, det finns bättre sätt att sköta saker och ting. Och detta gör en ju också livrädd för att utfallet i vår inte blir som vi alla önskar oss.
Pg79an

Föregående

Återgå till Forumet och HV71.se