Herregud totalt oinspirerat och totalt utan anledning.
Räknar dagar nu innan ES börjar igen.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
FirstSwitch skrev:Grupplottningen sker den 13 maj, då de 44 lagen (däribland HV71) ska lottas in i 11 grupper.
Bordshockeypampen skrev:Sen kan man ju undra varför nån moderator har flätat in en massa inlägg om landslagsturneringen Euro Hockey Tour här ihop med dem om klubblagstävlingarna European Trophy och CHL.
chinobar skrev:Bordshockeypampen skrev:Sen kan man ju undra varför nån moderator har flätat in en massa inlägg om landslagsturneringen Euro Hockey Tour här ihop med dem om klubblagstävlingarna European Trophy och CHL.
Kolla datumen.
Bordshockeypampen skrev:chinobar skrev:Bordshockeypampen skrev:Sen kan man ju undra varför nån moderator har flätat in en massa inlägg om landslagsturneringen Euro Hockey Tour här ihop med dem om klubblagstävlingarna European Trophy och CHL.
Kolla datumen.
Jag har kollat datumen. Förstår fortfarande inte varför inlägg om en landslagsturnering ligger i tråden som heter "Tråden om: CHL!". Väldigt off-topic. (Precis som det här inlägget)
NightWalker skrev:Gå tillbaka till första sidan så ser du att tråden har bytt namn under tiden.
Från början handlade den om Euro Hockey Tour.
FirstSwitch skrev:NightWalker skrev:Gå tillbaka till första sidan så ser du att tråden har bytt namn under tiden.
Från början handlade den om Euro Hockey Tour.
ne, det har bara skett ett missförstånd av nån admin när han flätat ihop trådar. EHT ska ju naturligtvis inte vara i denna tråden som handlar om ET/CHL.
Bordshockeypampen skrev:Vinna Capitals och Pardubice verkar ha fått tre designalternativ var till sina CHL-tröjor.
https://www.facebook.com/viennacapitals
http://www.hcpce.cz/clanek.asp?id=6189
Man kan gissa att HV har samma alternativ att välja på, fast med andra färger.
ateisten skrev:Varför den gråa färgen på ena armen? Det kan väl inte menas att alla lag ska ha den?? Ser hemsk ut iaf..
Herkie82 skrev:Gruppen klar
JYP
Kloten
Salzburg
HV71
Känns inte som en helt lätt grupp faktiskt. JYP vann turneringen förra året om jag minns rätt så de är bra, Kloten ställer ett bra lag på isen med gamla bekantinger som Gerber och Von Gunten. Salzburg är väll det svagaste laget i gruppen men har en riktigt vass målvakt i Bruckler och gamla Luleåbekantingen Thomas Raffl finns även med i laget.

Jompii skrev:Fick mig en liten chock när jag surfade in på Nottingham Panthers hemsida. Deras snitt publiksiffra förra säsongen var imponerande 5,259 personer. Det är t.ex i snitt med vad Växjö, AIK, Örebro, Luleå m.m hade förra säsongen.
Återgå till Hockeysnack (ej HV71)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster