Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
NightWalker skrev:Tippar på 4-1 till HV (någon gång borde man få rätt, inte sant?)
Målskyttar vågar jag inte chansa på, men hoppas Kaptenen sätter sin första balja för säsongen!
frederic skrev:Matchen tror jag att HV vinner med 4-1. Kolan gör ett, Davidsson ett. Sundh gör också ett mål. Och Fasth!
Frölundas mål görs av Tolsa.
shitkicker skrev:NightWalker skrev:Tippar på 4-1 till HV (någon gång borde man få rätt, inte sant?)
Målskyttar vågar jag inte chansa på, men hoppas Kaptenen sätter sin första balja för säsongen!
Grattis! Bra tippat och förutspått!
hammare7 skrev:Fan va alla skall ha så jävla brottom hem
sir Ward skrev:hammare7 skrev:Fan va alla skall ha så jävla brottom hem
Dom är rädda för att hamna i en kö....pinsamt.
Sitt istället kvar, sug på vinsten och vips så är kön borta.
sir Ward skrev:hammare7 skrev:Fan va alla skall ha så jävla brottom hem
NightWalker skrev:Då man bor och pluggar i Göteborg hoppas jag innerligt på att HV kör över dem totalt!
Tippar på 4-1 till HV (någon gång borde man få rätt, inte sant?)
hammare7 skrev:sir Ward skrev:hammare7 skrev:Fan va alla skall ha så jävla brottom hem
Spelar ingen roll man hamnar i kö iallafall....
hammare7 skrev:sir Ward skrev:hammare7 skrev:Fan va alla skall ha så jävla brottom hem
Spelar ingen roll man hamnar i kö iallafall....
Iman skrev:Som Göteborgs-bo så tycker man lite synd om alla Frölundare här. Man direkt märker av besvikelsen...
Macce skrev:4-1 till HV71. Rhett, Snöret, W Karlsson och Fernholm. FHC: Brunnström.
Norrastååå skrev:OT: Viktigt för oss asyl-smålänningar i Ap-stan: AIK vinner ikväll men ligger fortfarande sist. Råttsegrar är ju ingenting som gläder egentligen men om AIK åker ut är det tack och godnatt till de sista ljuva "hemmamatcherna" för oss som hamnat snett i livet och måste bo i Sthlm. Ett Stockholm utan HV-matcher är som en äcklig sunk-krog utan den där söta servitrisen. DIF och SSK ser ju inte ut att vara på väg uppåt heller.
// JV
Cyruz skrev:Norrastååå skrev:OT: Viktigt för oss asyl-smålänningar i Ap-stan: AIK vinner ikväll men ligger fortfarande sist. Råttsegrar är ju ingenting som gläder egentligen men om AIK åker ut är det tack och godnatt till de sista ljuva "hemmamatcherna" för oss som hamnat snett i livet och måste bo i Sthlm. Ett Stockholm utan HV-matcher är som en äcklig sunk-krog utan den där söta servitrisen. DIF och SSK ser ju inte ut att vara på väg uppåt heller.
// JV
Efter 12-13 år i Stockholm förstår jag din smärta. Kommer ihåg hur det kändes när AIK åkte ner medan jag bodde i Stockholm. Sorgen över missade Hv matcher var bra mycket större än skadeglädjen.
Hoppas innerligt att DIF och SSK går upp så alla Hv fans i 08-land får se så många "hemmamatcher" som möjligt
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst