Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:Va fan har hänt Winnerborg räddar Oss
Cyruz skrev:mrbeach skrev:Va fan har hänt Winnerborg räddar Oss
Han försöker göra sitt jobb, till skillnad från många av våra grabbar
chinobar skrev:Kan någon förklara för mig varför HV får spela med 4 man när de fortfarande skall ha 3 man pga utvisningar ifrån tredje?
Jävligt nöjd med vinst, men tycker det blev (ännu ett) fel här.. eller?
00:00-00:22 och 00:00-00:49 skall HV ha personer utvisade i fjärde perioden, men vid 00:22 kommer Holzapfel in och är med, men det kan väl inte vara rätt?
Så jävla skönt med poäng ikväll!!!!
didotto skrev:chinobar skrev:Kan någon förklara för mig varför HV får spela med 4 man när de fortfarande skall ha 3 man pga utvisningar ifrån tredje?
Jävligt nöjd med vinst, men tycker det blev (ännu ett) fel här.. eller?
00:00-00:22 och 00:00-00:49 skall HV ha personer utvisade i fjärde perioden, men vid 00:22 kommer Holzapfel in och är med, men det kan väl inte vara rätt?
Så jävla skönt med poäng ikväll!!!!
Bra fråga. Jag tror att AIK spelade 5-3 när det skulle vara egentligen 4-2, men så få får man inte vara. Sedan åker en HV-spelare in och de spelar 5-4 tills utvisningen tar slut. Därefter åker en spelare ut från AIK och HV när det ska bli 4-4 spel.

hausmanis skrev:Rajala-WK-PC ska vara vår första femma, det bevisades idag IGEN
Christensen förtjänar dock spelare, tycker Sterling och Krog ska spela med honom.
och Junior-Brithen-Nilsson tredje
Förövrigt ytterligare en sjukt risig match av Hv med sjukt lite kämpar insatts FAST det va en kris match, motivationen och moralen i laget är under all kritik
lillskogen skrev:Får också passa på att tacka Jämtin! Om han inte talat ut för nåra matcher sen så....
Nu fick vi domarn att tacka för en vinnande match!
LOL
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster