Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

tommy1985a skrev:Var är inställning, (Jag vill spela hockey) En skitutvisning mot sig så ska man ju bli ilsknare och spela ändå bättre, Istället spelar man sämre. Tycker att det är ett hån mot oss fans att dom viker ner sig så lätt utan att visa några känslor. Ingen som kliver fram och tacklar stenhårt skjuter det hårdaste slagskottet dom någonsin har gjort. Om jag var i kinnarps så skulle jag bua ut vårat lag i ren protest, Fansen har varit och stött i motgång länge, Men nu får det fan räcka.
tommy1985a skrev:Var är inställning, (Jag vill spela hockey) En skitutvisning mot sig så ska man ju bli ilsknare och spela ändå bättre, Istället spelar man sämre. Tycker att det är ett hån mot oss fans att dom viker ner sig så lätt utan att visa några känslor. Ingen som kliver fram och tacklar stenhårt skjuter det hårdaste slagskottet dom någonsin har gjort. Om jag var i kinnarps så skulle jag bua ut vårat lag i ren protest, Fansen har varit och stött i motgång länge, Men nu får det fan räcka.

tom_flaska skrev:mrbeach skrev:Wesslau tillbaka i höstsäsongs form TYVÄRR
Wesslau är den enda som har varit bra. Men varför ska han spela när ingen annan gör?
mrbeach skrev:tom_flaska skrev:mrbeach skrev:Wesslau tillbaka i höstsäsongs form TYVÄRR
Wesslau är den enda som har varit bra. Men varför ska han spela när ingen annan gör?
Att wesslau varit bra kan väl INGEN påstå![]()
21-23 i skott på mål 6 mål på 23 skott ingen vidare räddningsprocet där

tommy1985a skrev:Haha Rajala kan inte göra mål framåt för HV71, Men Rahimi som gjorde 1 mål på 1 säsong klarar att göra mål på HV71. Krisen är enorm. Vi har offesivt skickliga spelare, Men dom skapar inte ett skit. Vi har bra backar enligt Cmore men som inte försvarar sig ett skit.
Vad är problemet? Man gör inte jobbet som Dahlen tjatat och tjatat om, Man har för många stjärnspelare som inte gör jobbet, Man är för lata och fuskar. Utan Thörnberg, Sundh, Falk, Ledin, Jämtin. Melin, Davidsson som gjorde jobbet så är det tydligen inte så lätt att vinna hur många Gretzky man än har i laget. Man måste bygga ett lag med spelare som brinner för laget och Hockeyn, som aldrig viker ner sig och grinar. Vi har inte ett sånt lag längre och det är problemet. Inte ens Fälth orkar visa den sidan längre, eller Pettan.
Det är otroligt jobbigt och frustrerande att göra jobbet om ingen annan gör det. Men då fattar jag inte hur det kan vara så jävla bra stämning. Jag skulle smacka upp lagkompisarna om dom fuskade. Kanske var de det Ledin mfl gjorde. Jagade igång fuskarna så att dom slutade fuska.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster