Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
KungSune skrev:Ja vad ska man säga.
Vi tog SM-Guld 09/10 och 4 säsonger senare är vi ett bottenlag!
Vi är alltså sämre än LEKSAND!
Jag upprepar, vi är sämre än LEKSAND!
WTF
Robert.76 skrev:Jag gillar Jämtin, men nu gör han enbart bort sig.....Nu skrattar hela Sverige åt dig....
Mike skrev: (...)
3 e raka förlusten mot detta korplag?
Vi har ett sånt grymt lag men inget händer, vi spelar inte som ett lag.
(...)
frippe-borås skrev:Lika ruttna som vanligt!
Önskar att Stillman hade lika mycket stake som Loob!
Då hade tamejfan något hänt i ledarstaben!
Nu har Dahlén &Co fått en godispåse av Stillman men verkar inte gilla godis!
Gillar man inte godis så ska man låta någon annan få godispåsen!
Guld skrev:Robert.76 skrev:Jag gillar Jämtin, men nu gör han enbart bort sig.....Nu skrattar hela Sverige åt dig....
Han är ju tvungen. Han kan inte göra nåt utan att åka ut för det.
Jag förstår hans frustration till fullo.
shitkicker skrev:Mike skrev: (...)
3 e raka förlusten mot detta korplag?
Vi har ett sånt grymt lag men inget händer, vi spelar inte som ett lag.
(...)
Det är väl det här som är den stora skillnaden mellan HV och LIF. Att LIF spelar som ett lag och HV gör det inte.
LIF överpresterar inte, men de toppresterar. I match efter match. För att de spelar som ett lag.
Det gör INTE HV.
shitkicker skrev:LIF håller toppklass i SHL, HV håller knappt Allsvensk toppklass.
LIF är bättre i ALLT, precis allt!
Väntad förlust idag iofs, så jag är inte helt besviken. Bara chockad över hur usla HV är. PP i halva perioden och inte ens en farlig chans som resultat.
lejacques skrev:Lika besviken som Jämtin är på Vinnerborg blir jag på de som dissar Jämtin.
Ni sitter och försvarar en tränare som har kört laget i botten, men är samtidigt snabba med att klanka ner på en kille som gjort så j-vla mycket för föreningen!
Det är allmänt känt att domarna håller ett extra öga på spelare som Ledin och Jämtin. De har till och med sagt det själva. Att Jämtin nu går ut och kritiserar Vinnerborg öppet är inte pinsamt - det är fan på tiden!
Jämtin gör mycket tokiga grejor. Men det gör det inte okej för domarna att döma som de gör. De lägger så djävulskt mycket fokus på Jämtin. Helt rätt av den senare att rikta fokus tillbaka på dem.
Minns Petrasek om Thomas Andersson. Efter kritiken dömde den senare inte HV på väldigt, väldigt länge. Hoppas Jämtins uttalande får samma effekt på överskattade Vinnerborg.
Heja Jämtin! Jag, och förhoppningsvis många andra HV-supportrar, står bakom dig!
Guld skrev:Jämtin talar klarspråk.
Bra Jämtin! Han säger det vi andra ser.
Står det 91 på ryggen är det större chans att man åker ut.
Edit:
Han fick tian för han ville prata med domaren om domslutet.
Hatar hockey när det blir såhär. HATAR.
Guld skrev:lejacques skrev:Lika besviken som Jämtin är på Vinnerborg blir jag på de som dissar Jämtin.
Ni sitter och försvarar en tränare som har kört laget i botten, men är samtidigt snabba med att klanka ner på en kille som gjort så j-vla mycket för föreningen!
Det är allmänt känt att domarna håller ett extra öga på spelare som Ledin och Jämtin. De har till och med sagt det själva. Att Jämtin nu går ut och kritiserar Vinnerborg öppet är inte pinsamt - det är fan på tiden!
Jämtin gör mycket tokiga grejor. Men det gör det inte okej för domarna att döma som de gör. De lägger så djävulskt mycket fokus på Jämtin. Helt rätt av den senare att rikta fokus tillbaka på dem.
Minns Petrasek om Thomas Andersson. Efter kritiken dömde den senare inte HV på väldigt, väldigt länge. Hoppas Jämtins uttalande får samma effekt på överskattade Vinnerborg.
Heja Jämtin! Jag, och förhoppningsvis många andra HV-supportrar, står bakom dig!
+1 där.
Det kan inte varit många som lyssnade på vad han verkligen sa.
Han kan ju lika gärna lägga av ifall inte domarna klarar att dömma honom rättvist.
Går inte att ha en sådan i något lag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster