Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:Ankan upphöjer WK till bäst i SHL.
Vad hade chips-arto sagt? "flyt"?
Inzaneclown skrev:Säger som Big Joe: Got my cock out and stroking it! Vilken jävla match!
Diabolics skrev:Ankan upphöjer WK till bäst i SHL.
Vad hade chips-arto sagt? "flyt"?
Kungkeno skrev:Skönt att få avsluta med en underbar seger. Nu tar jag semester ett par veckor i från forumet och det med en tår i ögat. Dock haft en väldigt jobbig period i slutet av detta året och behöver lite semester nu. Jag tackar för mycket fina kommentarer i samband med mina match trådstartar. Jag kommer garanterat tillbaka, men just nu behöver jag ta hand om mig själv. Ta hand om varandra och jag önskar Er alla en riktigt God Jul. Jag kommer att fortsätta att skapa matchtrådar, men när, det vet jag ej ännu. Men jag kommer tillbaka som sagt. Nu väntar en lång och välbehövlig semester.
Tack snälla ni.
Kenobi skrev:Ha det så gott det går kungkeno och en riktigt god jul på dig. Finfina matchtrådar du gör ta hand om dig vi ses och hörs.
KungSune skrev:Kungkeno skrev:Skönt att få avsluta med en underbar seger. Nu tar jag semester ett par veckor i från forumet och det med en tår i ögat. Dock haft en väldigt jobbig period i slutet av detta året och behöver lite semester nu. Jag tackar för mycket fina kommentarer i samband med mina match trådstartar. Jag kommer garanterat tillbaka, men just nu behöver jag ta hand om mig själv. Ta hand om varandra och jag önskar Er alla en riktigt God Jul. Jag kommer att fortsätta att skapa matchtrådar, men när, det vet jag ej ännu. Men jag kommer tillbaka som sagt. Nu väntar en lång och välbehövlig semester.
Tack snälla ni.
Tack själv!
Sköt om dig!
Kungkeno skrev:Skönt att få avsluta med en underbar seger. Nu tar jag semester ett par veckor i från forumet och det med en tår i ögat. Dock haft en väldigt jobbig period i slutet av detta året och behöver lite semester nu. Jag tackar för mycket fina kommentarer i samband med mina match trådstartar. Jag kommer garanterat tillbaka, men just nu behöver jag ta hand om mig själv. Ta hand om varandra och jag önskar Er alla en riktigt God Jul. Jag kommer att fortsätta att skapa matchtrådar, men när, det vet jag ej ännu. Men jag kommer tillbaka som sagt. Nu väntar en lång och välbehövlig semester.
Tack snälla ni.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster