Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Tur att jag fick biljetten gratis, för detta var en parodi från början till slut, hade inte Wesslau storspelat så hade det blivit noll poäng, var så säkra. Varför ger man inte Liket speltid när flertalet spelare bara åker och fyller år, pinsamt uppträdande av HV. 2 plus ikväll, klacken som maler på, och Wesslau.
aimstar skrev:Jag är nyfiken på vad man har för idé i boxplay. Som det ser ut nu så går det ut på att inte ligga i skottlinje, inte stressa och helst inte få ut pucken. Ge motståndarna öppna lägen och hoppas att Wesslau tar den. Man ligger ju för bövelen fel HELA tiden när man spelar boxplay.
hausmanis skrev:Sen undrar jag återigen vad PC gör i första kedjan, PC är en brunkare ... en bra brunkare men är han spets nog för att vara i första kedjan ? nej absolut inte Dahlen har varit förälskad i honom sen han kom till Hv och har evigt förtroende, vår första kedja behöver vara 100% spetts, nu är det en felande länk.
Rajala och WK är bra ändå men fatta hur bra dom kunde vara med en tredje spetsspelare, skulle mycket hellre se Sterling Holza eller kanske tom Christiansen där, Jämtin skulle man kunna testa med fast han tar lite väl mycket utvisningar
dekman skrev:Dock, det som oroar mig mest, är att nästan inte en enda av de spelarna som varit med under hela säsongen har lyft sig - förutom Wesslau. Man är sjukt beroende av Rajala-kedjan och när den inte får utrymme så är man lika kassa som innan, fast man släpper in färre mål nu. Om man bara kunde få igång en till kedja så de får lite självförtroende och geist så skulle jag känna mig lite lugnare.
dekman skrev:Den skiten man satte sig i under säsongens 15 första matcher kommer man med mycket stor risk få kämpa emot resten av säsongen, tyvärr. Man hamnade totalt snett från början i säsongen och då kvittar det hur många bra verktyg man har i lådan eller hur bra snickaren är - att vara i ett läge där man är nästan tvingad att vinna varenda match är inte lätt.
Dock, det som oroar mig mest, är att nästan inte en enda av de spelarna som varit med under hela säsongen har lyft sig - förutom Wesslau. Man är sjukt beroende av Rajala-kedjan och när den inte får utrymme så är man lika kassa som innan, fast man släpper in färre mål nu. Om man bara kunde få igång en till kedja så de får lite självförtroende och geist så skulle jag känna mig lite lugnare.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster