Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Sevin skrev:Så jävla tråkigt med poängtapp igen.
Jompii skrev:Sevin skrev:Så jävla tråkigt med poängtapp igen.
Optimist utöver det vanliga ser jag. Glaset är inte halvfullt utan halvtomt...
Riktigt gött med ännu en seger. Jag nöjer mig med 2 poäng alla dagar i veckan.
Tycker att Växjö var bättre idag vilket gör de 2 poängen ännu goare.
Nu är vi äntligen över bottenstrecket och jobbar oss uppåt.
Rajal, W.Karlsson och R.Carlsson fortsätter att leda laget. Patrik gör en riktigt bra match, bästa spelare idag.
Ett stort frågetecken efter dagens match är dock Wolves-kedjan. Vad har hänt? Var riktigt vassa förre uppehållet och har nu de tre senaste matcherna varit helt osynliga. Holzapfel har dock gjort det helt okej, Sterling och Krog däremot, inte lika bra.

Andersson711 skrev:Guld skrev:Jag räknar till två matcher nu där HV inte fått spela PP.
Hur vanligt är detta? Drabbas också andra lag?
Kan nån seriöst kolla upp detta?
Det är strängare regler nu, men det märks liksom inte.
Idag hade man PP.
tommy1985a skrev:Tänkte på en annan viss grej, HV71 hade matchen riktigt bra kontrollerad, men den vände direkt efter gruffet när Växjöspelaren går på och slår på Rajala. Riktigt fult gjort och dom tjänar på det. Orättvist.

Sevin skrev:Ja, jag tycker det är jävligt tråkigt med poängtapp. Gott med seger, men är så tråkigt att det alltid ska behöva dras in i sudden och vi förlorar ett poäng på det. Vi ska vara bättre än det. Alldeles för lite reflektion kring det faktum att vi förlorar poäng där.
Jompii skrev:Sevin skrev:Så jävla tråkigt med poängtapp igen.
Optimist utöver det vanliga ser jag. Glaset är inte halvfullt utan halvtomt...
Riktigt gött med ännu en seger. Jag nöjer mig med 2 poäng alla dagar i veckan.
Tycker att Växjö var bättre idag vilket gör de 2 poängen ännu goare.
Nu är vi äntligen över bottenstrecket och jobbar oss uppåt.
Rajal, W.Karlsson och R.Carlsson fortsätter att leda laget. Patrik gör en riktigt bra match, bästa spelare idag.
Ett stort frågetecken efter dagens match är dock Wolves-kedjan. Vad har hänt? Var riktigt vassa förre uppehållet och har nu de tre senaste matcherna varit helt osynliga. Holzapfel har dock gjort det helt okej, Sterling och Krog däremot, inte lika bra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster