Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Offtheice skrev:Har sett reprisen flera ggr. Jag förstår inte varför Kyle får game. Det är ju inte ens utvisning....
Offtheice skrev:Har sett reprisen flera ggr. Jag förstår inte varför Kyle får game. Det är ju inte ens utvisning....
Dovahkiin skrev:Nej han var riktigt bra tycker jag. Sen kan du tycka vad du vill. Petrasek kommer få spela mer nu, han har varit skadad sen säsongen började.
327 Karlsson skrev:Under hedrandet av Sanny Lindström nämnde han själv slutspelet mot HV och kampen mot Joenssu som en av sina topp tre höjdare i karriären. Fan vad man saknade Joenssu när man såg honom i filmklippen, snälla kom tillbaka till nästa säsong! Så jävla underbar spelare att ha sitt lag!
Kungkeno skrev:327 Karlsson skrev:Under hedrandet av Sanny Lindström nämnde han själv slutspelet mot HV och kampen mot Joenssu som en av sina topp tre höjdare i karriären. Fan vad man saknade Joenssu när man såg honom i filmklippen, snälla kom tillbaka till nästa säsong! Så jävla underbar spelare att ha sitt lag!
Hellre Laine än Joenssu.
327 Karlsson skrev:Kungkeno skrev:327 Karlsson skrev:Under hedrandet av Sanny Lindström nämnde han själv slutspelet mot HV och kampen mot Joenssu som en av sina topp tre höjdare i karriären. Fan vad man saknade Joenssu när man såg honom i filmklippen, snälla kom tillbaka till nästa säsong! Så jävla underbar spelare att ha sitt lag!
Hellre Laine än Joenssu.
Jag saknar Laine med, tar gärna båda. Hans speed och fysiska spel var underbart att se. Men med årets, inledningsvis, korta/lätta trupp har en spelare som Joenssu verkligen varit saknad. Jag saknade honom förra året också för den delen, hjärtat han visade upp på endast en säsong var en fröjd att se. Och bara det att Färjestad fick sätta två man på honom för att få honom ur balans och spel.
RJ--92 skrev:Vi kan väl unna Jesse lite utland först borta i NHL sen när hans 2år med Oilers är slut så kommer han till HV igen och är jobbigare än någonsin innan ?![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster