Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
trancedanne skrev:Robert.76 skrev:trancedanne skrev:HV mot guld??? Är ni möjligtvis religiösa också som tror på detta? Allsvenskan ser mer och mer troligt ut ju mer man ser HV spela, så jävla uselt så det finns inte. Salmela och Rajala är två kanonvärvningar men vad gör det när man har en tränare som inte kan förvalta sitt spelarmaterial på bästa sätt?
Vad har religion och att man håller på sitt lag med varann att göra? Sådana inlägg får mig att vilja spy!
Alla som håller på sitt lag tror förfan inte att HV tar guld denna säsong. Och varför är det så konstigt att nämna religion som faktor till detta när man har flest fans som är religiösa i hela Sverige? Har man en förvrängd verklighetsuppfattning så tror man på det mesta.
Macce skrev:Men ditt inlägg var jävligt bra
Cobben skrev:Motivera tack
Macce skrev:Ska jag motivera varför ditt inlägg är braDet var fint skrivit Cobben...
Cobben skrev:Macce skrev:Men ditt inlägg var jävligt braCobben skrev:Motivera tackMacce skrev:Ska jag motivera varför ditt inlägg är braDet var fint skrivit Cobben...
Shit alltså, du verkar vara riktigt vass på att yttra dig skriftligt! Du skämmer ut dig själv frivilligt. Hatten av.

Bluey skrev:Den här artikeln är bara för mycket, det är väl knappast Salmelas fel att (såvitt jag kan se) Nilson slår en dålig passning.
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... 1-matchen/
MrSimonA skrev:Tycker vi inleder matchen idag på ett riktigt bra sätt. Tyvärr kommer vi ner väldigt långt i banan och på så sätt får vi svårt att möta deras press.
Vesslan är sådär idag, tycker överlag att man kan förvänta sig mer av honom.
Det är inte det att han "ska ta" något av de målen han släpper in ikväll. Det är bara det att det sett ut såhär lite för många gånger under säsongen och hans räddningsprocent är bedrövligt låg.
Rajala tycker jag spelar bra idag, likas WK och Jämtin. Salmela inleder positivt, kul att så, men några onödiga utvisningar i slutet.
Tycker PP såg riktigt bra ut många gånger, synd att inte en puck till kunde trilla in, tyvärr såg väl BP lika dåligt ut som PP såg bra ut.
Iövrigt är många inlägg här inne på en alldeles för låg nivå. Vad tror ni att ett SAIK som förlorat två matcher i rad, kommer hit otaggade och loja.
Nä tyckte det kändes rätt givet med utgången idag, vi spelar helt klart bättre idag än bara för någon vecka sedan men måste ge det lite tid för självförtroende och det "sista lilla" att komma ikapp.
Henning skrev:Bluey skrev:Den här artikeln är bara för mycket, det är väl knappast Salmelas fel att (såvitt jag kan se) Nilson slår en dålig passning.
http://www.expressen.se/sport/hockey/sh ... 1-matchen/
Ja, man kan inte lasta Salmela för den. Allt man läser på Expressen och Aftonbladet ska man ta med en nypa salt, alltid!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster