Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Nordas skrev:Gunnarsson räddade hela 41 skott ikväll![]()
Så det enda positiva med matchen är att vi verkligen har två toppmålvakter att lita på. Matchen skulle ha slutat 6-1 med förra årets målvakter.
Kbkrilla skrev:Så Jävla pinsamt!!!
Befann mig i den jävla hallen idag och beskådade denna jävla skitmatch. Skämmas är vad hela jävla laget ska göra.
Å andra sidan gör det inte saken lättare med 2 Hv hatare till domare.
Ja ja nya tag nästa match. Men denna match var pinsam.
//
Besviken
sir Ward skrev:Några synpunkter.
- Skyller inte på Gunnarsson men varför kör Dahlén inte på Wesslau. Tror han inte att han klarar av 55 matcher + slutspel?
- Alla enormt korkade utvisningar, visst imbecilla domare men oerhört mycket onödiga.
- Petrasek tycker jag har varit den svagaste backen sedan starten med tempofattig skridsko åkning, idiot pass och verka ha en taskig kondition.
- Det som är mest anmärkningsvärt är att HELA laget sjunker i en sån här match. Borde vara ett par spelare som borde höja sig och köra på men icke. Känner igen detta då man själv var aktiv och det stavas..psykologi.
- Övriga spelare, kein kommentar...PUNKT!
Nu hoppas jag inte att forumet går bärsakagång efter en sån här skit match, som man oftast kan läsa på Träskodansarna och framförallt Apgården sk forum.
Nu är vi arga och det ska Rögle få känna på Lördag.
hokky skrev:Sir Ward du måste skämta angående att Wesslau ska spela varje match?! Han skulle bli rätt jävla utsliten som han blev ifjol. Sen måste också Gunnarsson få sin speltid. Han är våran kommande första målis.
Sen tycker jag verkligen inte pettan ska petas! En rejäl utskallning angående sitt defensiva spel vore på sin plats. Men han behövs i offensiven, där är han grym.
Rhett och Krog väger faktiskt lite lätt ibland tillsammans. Varför ska man inte kunna skillja på dem? Davidsson med Rakshani hade varit ruggigt intressant.
sir Ward skrev:hokky skrev:Sir Ward du måste skämta angående att Wesslau ska spela varje match?! Han skulle bli rätt jävla utsliten som han blev ifjol. Sen måste också Gunnarsson få sin speltid. Han är våran kommande första målis.
Sen tycker jag verkligen inte pettan ska petas! En rejäl utskallning angående sitt defensiva spel vore på sin plats. Men han behövs i offensiven, där är han grym.
Rhett och Krog väger faktiskt lite lätt ibland tillsammans. Varför ska man inte kunna skillja på dem? Davidsson med Rakshani hade varit ruggigt intressant.
Ska inte bäste målvakt stå?
Utsliten tror jag inte ett dugg på och Petrasek så ÄR han tyvärr just nu den sämste.
Det svider även för mig då Petrasek är enligt mig topp 4a...genom tiderna.
Ang Rhett och Krog håller jag dock med.
Keskinen skrev:Ruggigt dålig match men inte deppa för mycket, HV gör säsongens sämsta match och Modo gjorde samtidigt en bra match..
Fanns få positivt från matchen men tycker William Karlsson gjorde en bra match och Gunnarsson i målet visade att han kan vara med på denna nivån (några % bättre spel och vi hade vunnit matchen)..
Kan vara viktigt för Davidsson med att få se sitt namn i poängprotokollet, små detaljer som kan få det att lossna MEN... Han behöver en spelare som kan trycka in pucken i mål i sin line.
Nu tar vi nya tag på lördag och studsar tillbaka!
hausmanis skrev:Oroande hur vi har så många bra spelare offensivt men ändå ha sånna problem att trycka in den

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster