Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Norrastååå skrev:Otroooligt skönt!
Jag är ju en stackars Csport-bitch så jag har bara sett delar av matchen men jag tycker vi växte och ÄGDE 3e perioden. Flera spelare gör bra ifrån sig. Ffa skönt att Kapten är tillbaka i form. Fasth är underbar att se och backarna känns stabila. Fantenberg yes. Kolan wow. William K riktigt bra också.
Wesslau grym. Det blir ännu mer generande att DIF åkte ur ES när de hade Wesslau i mål.
// JV
frederic skrev:Ville Wessla är helt fantastisk i mål. Tyvärr sitter jag här och oroar mig över hur länge det ska hålla... Har ju inte precis varit bortskämd de senaste två säsongerna med bra målvaktsspel.![]()
Håller Wesslau detta spelet uppe hela säsongen, kommer det att bli ruggigt svårt att slå oss!![]()
![]()
bogani skrev:Norrastååå skrev:Otroooligt skönt!
Jag är ju en stackars Csport-bitch så jag har bara sett delar av matchen men jag tycker vi växte och ÄGDE 3e perioden. Flera spelare gör bra ifrån sig. Ffa skönt att Kapten är tillbaka i form. Fasth är underbar att se och backarna känns stabila. Fantenberg yes. Kolan wow. William K riktigt bra också.
Wesslau grym. Det blir ännu mer generande att DIF åkte ur ES när de hade Wesslau i mål.
// JV
Har dom inte fått ordning på Csports än???
bogani skrev:Norrastååå skrev:Otroooligt skönt!
// JV
spursjohan skrev:Starkt att vinna över Saik utan att egentligen spela speciellt bra, framför allt offensivt. Med Daniel Larsson i mål hade HV förlorat denna match.
Dagens bästa: Wesslau, Davidsson, Fasth
Mer att bevisa: Fälth, P.Carlsson, W.Karlsson
Norrastååå skrev:bogani skrev:Norrastååå skrev:Otroooligt skönt!
// JV
Nope. Som att betala för könsvårtor.
Smart att locka in oss som försökskaniner till sitt web-TV-labb OCH ta betalt av oss.
// JV
sir Ward skrev:Det var 8e raka vinsten mot Saik på hemmaplan.
- Davidsson var tillbaka i gamla spår.
- Fasth far framsom en turbin och är väldigt svårstoppad.
- Wesslau spelar mycket stabilt som ger backarna en enorm trygghet.
- Sundh, Nilson såg väldigt bra ut.
- Petrasek proppade och var sitt gamla jag.
- Äntligen mål i powerplay.
Nu har vi tagit 7 av 9 pinnar mot tippade topplag och endast släppt in 3mål...
Ser fram emot en riktigt rolig säsong![]()
Pawhlen skrev:sir Ward skrev:Det var 8e raka vinsten mot Saik på hemmaplan.
Du tar orden ur munnen på mig, håller med dig på alla punkterna, ett stort plus att Rögle spöade kaffebönorna
Mats Trygg hade en jobbig match, fick det inte att stämma ordentligt
sir Ward skrev:Pawhlen skrev:sir Ward skrev:Det var 8e raka vinsten mot Saik på hemmaplan.
Du tar orden ur munnen på mig, håller med dig på alla punkterna, ett stort plus att Rögle spöade kaffebönorna
Mats Trygg hade en jobbig match, fick det inte att stämma ordentligt
Är det en rapport från bilen
BlackIce skrev:Resurrection!!!! Härligt att se Davidssons återuppståndelse! Efter de två första matcherna hade jag börjat befara att gubben var slut. Att knäna inte klarar full belastning. Inte en enda uppåkning. Men underbart att han visade att jag var helt fel ute!
Fegon_ skrev:Det har hetat "Vi kan så mycket mer" i tre matcher nu. Även om det blivit tre segrar och att det finns mer att ta av... så är det ju ändå oroande att laget inte kan prestera som dom "ska" nu, ens mot dessa topplag. Personligen, med laget vi ställer upp med, så tycker jag att vi är alldeles för bleka framåt. Visst vi vinner, men vi kommer även att förlora och om vi ska förlora så ska det krävas att motståndarna gör åtminstone 4 mål under full tid för att få tre poäng... åtminstone 3 mål för att ta något poäng av oss.
Jag är då oroad över att vi "knappt" vinner nu och inte kan spela som vi "ska" trots det goda självförtroendet. En förlust, ett sargat självförtroende och lite bekvämlighet kan föda en onödigt lång rad av matcher med röda siffror.
Hoppas att vi är glada över poängen, men besvikna över spelet... och Jobbar på det.
Crazy skrev:Wesslau är ju som natt och dag.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster