Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Nutarviguld skrev:1586kvadrat skrev:Shores lag vill ha något tillbaka. Exempelvis Miele. Jag säger ge dem VINJÅÅ. Toppcenter
Vill inte vara bitter, men knappt jag ens vill ge bort Vinjåååå för denna killen, vi behöver en FÖRSTA center, någon som kan vara bättre än Miele, känns INTE som att något tyder på att denna killen är bättre än än vinjåååå eller ?
lejacques skrev:Miele är väl den enda center som visat att han har någon form av "offensiv uppsida". Att vilja byta ut honom, i ett sånt här läge... Näe. Känns rätt givet att det är Vigneault eller Davidsson som kommer att få flytta på sig.
Grga skrev:Vem har börjat sprida rykten om Boedker? Det är det dummaste jag hört. Hv skulle ALDRIG byta bort honom. Han kommer bli HVs viktigaste spelare vidare under säsongen.
Goddamn skrev:Nick Shore in, undrar vad som är på gång ut...??
15:48 skrev:Goddamn skrev:Nick Shore in, undrar vad som är på gång ut...??
HV presenterar Shore samtidigt som MoDo lägger ut teaser om att nåt är på gång. Vigneault på väg bort? Vi får snart veta…
Kamy skrev:15:48 skrev:Goddamn skrev:Nick Shore in, undrar vad som är på gång ut...??
HV presenterar Shore samtidigt som MoDo lägger ut teaser om att nåt är på gång. Vigneault på väg bort? Vi får snart veta…
Vart ser man modos teaser? Hittar inget på deras sociala medior
lejacques skrev:Teaser? Känns väl som en julkalender.
Underbetyg till Nubben naturligtvis som inledde säsongen med den svagaste centersidan i HV:s historia. Men bra att han rättar till.
Tror inte på underverk av Shore, men allt känns ju bättre än Vesel, Vigneault och Davidsson.
Littleshrimp skrev:Mrmadhawk kommentar på Twitter om information kring Shore, "en Peter Holland i försvaret".
![]()
Klump i magen...
15:48 skrev:lejacques skrev:Teaser? Känns väl som en julkalender.
Underbetyg till Nubben naturligtvis som inledde säsongen med den svagaste centersidan i HV:s historia. Men bra att han rättar till.
Tror inte på underverk av Shore, men allt känns ju bättre än Vesel, Vigneault och Davidsson.
Vet inte hur MoDo brukar föra sig i sociala medier men att lägga upp en spellista med ”Ett litet rött paket” som nr 1 är tillräckligt för mig i dessa tider för att kalla det teaser. Inte är det nån julkalender i allafall…
15:48 skrev:Littleshrimp skrev:Mrmadhawk kommentar på Twitter om information kring Shore, "en Peter Holland i försvaret".
![]()
Klump i magen...
Ja det där tog hårt. Känner mig riktigt illa till mods nu…
krycek skrev:15:48 skrev:lejacques skrev:Teaser? Känns väl som en julkalender.
Vet inte hur MoDo brukar föra sig i sociala medier men att lägga upp en spellista med ”Ett litet rött paket” som nr 1 är tillräckligt för mig i dessa tider för att kalla det teaser. Inte är det nån julkalender i allafall…
Det är 14 låtar med att exempelvis siffran 13 ingår i Håkan Hellströms låt 13. Det är en hänvisning till att de har 14 raka segrar. Inte mer än så skulle jag säga.
Weirdo skrev:15:48 skrev:Littleshrimp skrev:Mrmadhawk kommentar på Twitter om information kring Shore, "en Peter Holland i försvaret".
![]()
Klump i magen...
Det där kan han ju ha fått från vilken tomte som helst. Hans stats ser bra ut, han förbättrar garanterat laget. Så ni behöver inte vara oroliga.
Weirdo skrev:15:48 skrev:Littleshrimp skrev:Mrmadhawk kommentar på Twitter om information kring Shore, "en Peter Holland i försvaret".
![]()
Klump i magen...
Det där kan han ju ha fått från vilken tomte som helst. Hans stats ser bra ut, han förbättrar garanterat laget. Så ni behöver inte vara oroliga.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster