lillskogen skrev:Stackars killen. Får nog inte ligga ikväll?
Du menar Sjöqvist? Han måste väl ringa VAR-rummet för att få reda på om den är inne eller inte.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lillskogen skrev:Stackars killen. Får nog inte ligga ikväll?
Sir Ward skrev:Så vid vinst klättrar vi förbi Rögle, Oskarshamn, Luleå och Brunäs om jag räknat rätt. Plats 9:a i tabellen.
Bara det är värt en extra stänkare ikväll
Diabolics skrev:Tedenfart var verkligen bakom det målet. Jobbade bra som fan, drev på målet.
Robert.76 skrev:3 backmål ikväll, vem blir nästa?
dutten skrev:Tredje ölbärsen, tredje målet. Jag ser ett mönster
dutten skrev:Tredje ölbärsen, tredje målet. Jag ser ett mönster
PapaEmeritus skrev:dutten skrev:Tredje ölbärsen, tredje målet. Jag ser ett mönster
Så jävla orättvist.
1586kvadrat skrev:LHC spelar på allsvensk nivå
PapaEmeritus skrev:lillskogen skrev:Stackars killen. Får nog inte ligga ikväll?
Du menar Sjöqvist? Han måste väl ringa VAR-rummet för att få reda på om den är inne eller inte.
Diabolics skrev:PapaEmeritus skrev:dutten skrev:Tredje ölbärsen, tredje målet. Jag ser ett mönster
Så jävla orättvist.
![]()
![]()
![]()
matsqq skrev:1586kvadrat skrev:LHC spelar på allsvensk nivå
Vad glada deras fans såg ut
lillskogen skrev:PapaEmeritus skrev:lillskogen skrev:Stackars killen. Får nog inte ligga ikväll?
Det finns ett yngre par som visas då och då i bild.
Hon håller tyvärr på Linköping
PapaEmeritus skrev:Sluta garva din jävel. Det är ju ditt fel (typ) att vi fick stryk igår.
PapaEmeritus skrev:Gunnarsson är tryggheten själv ikväll. Ortio ska därför självklart stå nästa match.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster